احتمالا گلکسی زد فولد 3 با صفحه نمایش خارجی کوچکتری ارائه خواهد شد

براساس ادعای یکی از افشاگران، گوشی گلکسی زد فولد 3، صفحه نمایش خارجی این گوشی تاشدنی، به طور عجیبی کوچکتر از حد انتظار خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

چنانچه این شایعه صحت داشته باشد. صفحه نمایش این دستگاه در اندازه 5.4 اینچی با وضوح تصویر 2260 در 816 پیکسل طراحی می شود. البته این احتمال وجود دارد که منبع منتشر کننده خیر به دلیل اشتباه تایپی، به جای 6.4 اینچی، 5.4 را تایپ کرده باشد.

با توجه به اینکه گلکسی زد فولد 2، با صفحه نمایش خارجی 6.23 اینچ و صفحه نمایش داخلی 7.7 اینچ به جای 7.6 اینچ ارائه می شود،منطقی است که گلکسی زد فولد 3 با صفحه‌نمایش خارجی بزرگ‌تری نسبت به نسل قبلی عرضه شود. به همین دلیل اندازه 6.4 اینچ منطقی تر است.

همین منبع افشاگر در توییت خود به این موضوع اشاره کرده است که هر کدام از شرکت‌ها نمایشگر گوشی‌ های تاشدنی‌ شان را از کجا تامین می‌کنند. همانطور که می دانید سامسونگ صفحه نمایش گوشی های تاشدنی خود را از شرکت سامسونگ دیسپلی تأمین می‌کند. در همین راستا صفحه نمایش گوشی های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2  نیز از شرکت سامسونگ دیسپلی تامین شده است. گفته می شود که، احتمالا سامسونگ در ساخت زد فلیپ 3  از صفحه‌نمایش داخلی 6.8 اینچی و صفحه‌نمایش خارجی 1.9 اینچی استفاده کند.

همچنین شرکت چینی هواوی صفحه نمایش داخلی خود را از میت ایکس 2  تامین می کند.

اخیرا افشاگر دیگر ادعا کرده است که اوپو گوشی تاشدنی دیگری با صفحه نمایش 8 اینچی در هط تولید دارد و قصد دارد این گوشی را تا آخر سال میلادی جاری عرضه کند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.