گوشی Realme 8 با پشتیبانی از فناوری 5G معرفی شد

همانطور که پیش تر گفتیم گوشی جدید ریلمی در تاریخ 1 اردیبهشت ماه معرفی می شود.هم اکنون انتظارها به پایان رسید و Realme 8 5G با بهره گیری از مدیاتک دایمنسیتی 700 به صورت رسمی معرفی شد. همراه چیکاو باشید.

به نقل از Gizmochina، گوشی ریلمی 8 فایو جی که هم اکنون در کشور تایلند رونمایی شد، نسخه جهانی گوشی Realme V13 است که در چنین ارائه شده بود.

این گوشی با تراشه Dimensity 700،پشتیبانی از فناوری 5G، مجهز شدن به دو سیم کارت و در نهایت تراشه‌ای اقتصادی با لیتوگرافی ٧ نانومتری ارائه می شود. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این دستگاه، در اندازه 6.5 اینچ از نوع IPS LCD با وضوح +FHD است. که به حداکثر روشنایی 600 نیت، رفرش ریت 90 هرتز و نرخ حساسیت لمسی 180 هرتزی مجهز شده است.

ریلمی ۴ یا ٨ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 برای گوشی جدید خود در نظر گرفته است. البته گفته شده است که قصد دارد در نسخه جهانی گوشی Realme V13، از فضای ذخیره سازی داخلی 256 گیگابایت استفاده کند.

در قسمت نرم افزاری این محصول می بینیم که، رابط کاربری  RealmeUI 2.0 مبتنی بر اندروید 11 به طور پیش فرض روی گوشی نصب می شود. همچنین تامین انرژی گوشی ریلمی 8 نسخه 5G به کمک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی انجام می شود.

محفظه دوربین مستطیل شکل جایگذاری شده در پنل پشتی، میزبانی فلش چندگانه، سه سنسور دوربین و عبارت 48MP AI CAMERA را به عهده دارد. این سه لنز به ترتیب 48 و 2 و 2 مگاپیکسلی ماکرو می باشند. همچنین در حفره موجود در صفحه نمایش دوربین‌ سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

پیش از این نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی گوشی ریلمی V13 با قیمت 246 دلار بفروش رسیده بود. هم اکنون نسخه پایه ریلمی 8 فایو جی با رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت 319 دلار خواهد بود.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.