گوشی Realme 8 5G در تاریخ 1 اردیبهشت 1400 معرفی می شود

حدودا دو هفته از معرفی گوشی های 4G، ریلمی 8 و ریلمی 8 پرو می گذرد. امروز شرکت ریلمی تاریخ رسمی معرفی ریلمی 8 مجهز به فناوری 5G را اعلام کرد. این محصول در تاریخ 1 اردیبهشت 1400 که دارای دو مدل معمولی و پرو می باشد، معرفی خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

براساس تیزر کوتاهی که امروز توسط شرکت ریلمی منتشر شده است دو گوشی ریلمی 8 و ریلمی 8 پرو با پشتیبانی از فناوری 5G در تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال جاری معرفی می شوند. با توجه به اخبار هایی که تاکنون درباره این گوشی ها منتشر شده است، این دو محصول با وزنی معادل 185 گرم و ابعادی معادل 162.25 * 74.8 * 8.5 میلی متر در اختیار کاربران قرار می گیرد. از دیگر اطلاعات تایید شده ریلمی درباره این محصول می توان به باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۱۱ مبتنی بر Realme UI 2.0 اشاره کرد.

به علاوه به نقل از gizmochina، شایعات زیادی درباره پردازنده به کار گرفته شده در گوشی ریلمی 8 و ریلمی 8 پرو 5G وجود دارد. در همین راستا بر اساس گمانه زنی ها و اخبار های منتشر شده احتمالا Ralme 8 5G با پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ به عنوان یکی از گوشی های ارزان قیمت 5G روانه بازار شود. از طرفی احتمالا گوشی Realme 8 Pro 5G به پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰ مجهز خواهد بود. نکته قابل توجه این است که ریلمی تاکنون این اطلاعات را تایید نکرده است.

 

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.