تولید گوشی Galaxy S20 FE با تراشه اگزینوس 990 متوقف می شود

به نقل از شایعات مختلف، سامسونگ قصد دارد در طراحی گوشی گلکسی S20 FE تغییراتی ایجاد کند. در همین راستا به نظر می رسد که تولید این گوشی هوشمند با تراشه اگزینوس متوقف خواهد شد و نسخه 4G این محصول با تراشه اسنپدراگون تولید می شود. همراه چیکاو باشید.

گلکسی S20 FE یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت و ویژگی های نرم افزاری می باشد.

علاوه بر این که اخیرا گلکسی S20 FE در بنچمارک های مختلف دیده شده است، در توییتر نیز حساب کاربری Ice Universe، به این موضوع اشاره کرده است. به گفته حساب کاربری Ice Universe، Galaxy S20 FE با تراشه اسنپدراگون 865 و پشتیبانی از فناوری 4G روانه بازار می شود.

با توجه به اینکه تراشه اسنپدراگون در مصرف باتری، عملکرد و حتی کیفیت دوربین عملکرد بهتری را نسبت به تراشه اگزینوس ارائه می دهد، بنابراین این گوشی از این پس می تواند نظر کاربران بیشتری را به خود جلب کند.

در سال گذشته، بر سر انتخاب تراشه برای این گوشی نیز جدالی بین کاربران به وجود آمد چرا که آنها امکان انتخاب تراشه مورد نظر خود را نداشتند و سانسونگ بر اساس هر منطقه تراشه دلخواه خود را روانه بازار می کرد.

گوشی Galaxy S20 FE 5G با تراشه اگزینوس و گوشی Galaxy S20 FE 4G با تراشه اسنپدراگون ارائه می شود.

البته توجه داشته باشید که این شایعات هنوز به صورت رسمی تایید نشده اند، بنابراین باید اندکی صبر کنیم تا ببینیم در نهایت چه تصمیمی برای گوشی گلکسی اس 20 اف ای گرفته می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.