گوشی موبایل اوپو A94 5G معرفی شد

اوپو قصد دارد تا متناسب تمام سلیقه ها محصول روانه بازار کند. دستگاه جدید دیگری از سری A با نام OPPO A94 5G به طور رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به دوربین‌ چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی مدیاتک دایمنسیتی مجهز می باشد. همراه چیکاو باشید.

اخیرا شاهد معرفی محصولاتی دیگر از کمپانی اوپو بودیم. حدود یک ماه پیش گوشی OPPO Reno5 F با پردازنده مدیاتک هلیو P95 رونمایی شد. هفته گذشته نیز نسخه 4G گوشی اوپو A94 معرفی شد. با نگاهی به مشخصات این گوشی جدید، دریافتیم که شباهت های زیادی با گوشی OPPO F19 Pro Plus که حدود یک ماه پیش معرفی شده بود به چشم می‌خورد.

گوشی اوپو ای 94 با پشتیبانی از فناوری 5G و چیپست MediaTek Dimensity 800U ارائه می شود. این دستگاه با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت در دسترس کاربران قرار می گیرد.

نمایشگر AMOLED به کار گرفته شده در این دستگاه، در اندازه 6.4 اینچی، FHD + می باشد. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش این دستگاه می توان به مواردی شامل رزولوشن 2400 * 1080 پیکسل، رفرش ریت ۶۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت، نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰.۸ درصد، نسبت ابعاد 20:9 ، 100٪ sRGB و ۹۲ درصد پوشش دامنه رنگی DCI-P3 اشاره کرد. این گوشی با وزن 173 گرم و ضخامت 7.8 میلی متر طراحی شده است.

به نقل از اوپو، در این گوشی طراحی لمسی ساده Quadcom به کار گرفته شده است. همچنین حسگر اثر انگشت نیز بر روی صفحه جایگذاری شده است.

محفظه دوربین‌ چهارگانه تعبیه شده در پنل پشتی دستگاه، میزبان لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی با زاویه 119 درجه و در نهایت دو لنز 2 مگاپیکسلی می باشد. همچنین دوربین سلفی که امکان برقراری تماس های تصویری و ثبت عکس سلفی را برای کاربران فراهم می کند با لنز 16 مگاپیکسلی ارائه می شود. اوپو برای محافظت از دوربین های پشتی از یک Gorilla Glass 5 ضد خش بهره برداری کرده است.

این گوشی با ColorOS 11.1 مبتنی بر Android 11 و باتری ۴۳۱۰ میلی آمپری با شارژ سریع 30 وات ارائه می شود.

گوشی اوپو A94 5G با قیمت 430 دلار در دو رنگ آبی و مشکی از هفته آینده راهی بازار فروش اروپا می شود.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.