گوشی اوپو Reno5 F رسما معرفی شد

پس از معرفی خانواده محبوب  Find X3، اوپو توانست کاربران زیادی را به خود جذب کند؛ از این رو  امروز گوشی جدید خود را رسما رونمایی کرد. صفحه نمایش به کار گرفته شده در گوشی Oppo Reno5 F در اندازه 6.4 اینچی آمولد می باشد. حفره دوربین سلفی در قسمت بالایی نمایشگر تعبیه شده است. رزولوشن نمایشگر FHD+ با بهره گیری از نرخ نوسازی 60 هرتز می باشد. حداکثر روشنایی ارائه دهنده این گوشی 800 نیت همراه با نرخ نمونه برداری لمسی 135 هرتز  ارائه شده است. صفحه نمایش گوشی اوپو Reno5 F، در حالت بازی، نرخ نمونه برداری لمسی را تا 180 هرتز در دسترس کاربران قرار می دهد. حسگر اثر انگشت و صفحه نمایش در حالت یکپارچه با یکدیگر طراحی شده اند. همراه چیکاو باشید.

به گزارش gizmochina، دوربین سلفی گنجانده شده در حفره بالایی صفحه نمایش، امکان ثبت عکس سلفی و تماس تصویری را با یک دوربین 32 مگاپیکسلی به ارمغان می آورد. در پنل پشتی گوشی اوپو Reno5 F، در محفظه دوربین علاوه بر دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7، یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 119 درجه، یک سنسور مونو 2 مگاپیکسلی برای عکس های پرتره و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی اوپو Reno5 F با پشتیبانی از اندروید 11 ارائه می شود.

نیروی محرکه گوشی جدید اوپو به وسیله MediaTek Helio P95 تامین می شود. گوشی اوپو Reno5 F، رم 8 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 128 گیگابایت را در دسترس کاربران قرار می دهد. باتری به کار برده شده در این محصول، 4310 میلی آمپر ساعتی می باشد که به شارژ 30 واتی VOOC مجهز شده است. این دستگاه در ابعاد 160.1 * 73.2 * 7.8 میلی متر است و وزن 172 طراحی شده است.

بین دو گوشی اوپو Reno5 F و  اوپو F19 Pro وجوه مشترک زیادی وجود دارد. بزرگ ترین تفاوت بین این دو محصول مربوط به دوربین جلو آنها می باشد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.