پشتیبانی از گوشی هوشمند ال جی ادامه خواهد یافت

از ابتدای سال جاری میلادی، شایعاتی مبنی بر خروج ال جی از بازار گوشی های هوشمند منتشر شد. این شرکت ابتدا از اظهارنظر در این مورد خودداری کرد اما در حال انجام کارهایی در پشت پرده بود. پس از سال ها زیان انباشته، این شرکت سرانجام اعلام کرد که در اوایل ماه جاری میلادیبخش گوشی های هوشمند خود را تعطیل می کند. اکنون دیگر هیچ گوشی هوشمند جدید ال جی نخواهد شد. اما چه اتفاقی برای کاربرانی که گوشی هوشمند ال جی دارند می افتد؟ آیا شرکت پشتیبانی نرم افزاری را ادامه خواهد داد؟ جواب بله است. همراه چیکاو باشید.

این شرکت کره ای از طریق اطلاعیه ای که در وب سایت داخلی خود منتشر شده تأیید کرد که بروزرسانی های Android 11 را برای گوشی های هوشمند منتخب منتشر خواهد داد. بنابراین نگران نباشید، اندروید 11 به دست شما خواهد رسید. البته این شرکت همزمان کار خود را بر روی توسعه اندروید 12 ادامه می دهد. در حالی که کار بر روی رابط کاربری ال جی یا همان LG UX مبتنی بر اندروید 12 در حال انجام است، این شرکت اعلام نکرده که کدام گوشی هوشمند ال جی به اندروید 12 را دریافت می کنند.

آخرین پرچم داران گوشی هوشمند ال جی اندروید 12 را دریافت می کنند

به نظر می آید آخرین پرچمداران در سال گذشته واجد شرایط دریافت اندروید 12 هستند. همچنین این شرکت گفته که زمان انتشار بروزرسانی در هر کشور متفاوت خواهد بود. تصور بر اینست که گوشی هایی مانند LG Velvet، LG Wing به روزرسانی اندروید 12 را دریافت کنند. شاید LG V60 ThinQ  هم شامل این بروزرسانی شود. ال جی در زمینه به روزرسانی اندروید با کندی عمل می کند. لذا نمی توان خیلی خوش بین بود.

علاوه بر به روزرسانی ها، این شرکت انتشار وصله های امنیتی را ادامه می دهد. اما معلوم نیست تا چه زمانی این وصله های امنیتی منتشر شوند. بخش گوشی هوشمند ال جی در 31 ژوئیه 2021 برای همیشه تعطیل خواهد شد و این شرکت بر روی بخش های دیگر خود متمرکز خواهد شد.

اما از لحاظ پشتیبانی سخت افزاری نمایندگی های این شرکت تعمیرات مرتبط با گوشی هوشمند ال جی را ادامه خواهند داد. حتی قرار است این تعمیرات کما فی سابق به صورت رایگان انجام شود. با این حال، تعویض گوشی های هوشمند و عرضه لوازم جانبی رسمی محدود خواهد شد. البته تولید لوازم جانبی برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت.

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.