گزارش مالی مقدماتی ال جی برای فصل اول 2021 حاکی از درآمد و سود فراتر از انتظار است

گزارش مالی منتشر شده در فصل نخست سال جاری میلادی ال جی خبر از افزایش درآمد و سود چشمگیر مالی نسبت به فصل گذشته می دهد. همراه چیکاو باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بر اساس گزارش مالی مقدماتی ال جی، درآمد تلفیقی این شرکت از ابتدای سال جاری میلادی تا پایان فصل نخست معادل 16.8 میلیارد دلار و سود شرکت در حدود 1.3 میلیارد دلار اعلام شده که خبر از افزایش 27.7 درصدی درآمد ال‌جی و رشد 39.2 درصدی سود این کمپانی نسبت به مدت مشابه سال قبل می باشد.

اعداد و ارقام ذکر شده مربوط که گزارش مالی مقدماتی ال جی می باشد. انتظار می‌رود که تا قبل از پایان اردیبهشت ماه، گزارش کامل مالی این کمپانی ارائه شود. با توجه به اینکه چند روز پیش، ال جی به طور رسمی از دنیای گوشی هوشمند خداحافظی و تولید آن را متوقف کرد، انتظار می‌رود که این کمپانی در بخش های دیگر قدرتمند تر از قبل به فعالیت خود ادامه دهد.

در همین راستا ال جی اعلام کرده بود که با تعطیل شدن بخش تلفن همراه، تمرکز و منابع این کمپانی به بخش های دیگر مانند قطعات خودروهای برقی، گجت‌های بازار اینترنت اشیا، لوازم هوشمند خانگی، رباتیک، هوش مصنوعی، راهکارهای سازمانی و همچنین پلتفرم‌ها و خدمات معطوف می شود.

توقف تولید موبایل علاوه بر کاهش هزینه ها تغییرات دیگری را برای این شرکت به همراه دارد. باید منتظر ماند تا نتیجه این تغییرات را در فصل بعدی ال جی دید. گرچه هنوز گزارشی درباره تعدیل نیرو های بخش موبایل ال جی منتشر نشده، اما گفته می شود که تعطیلی کامل این بخش تا اواخر مرداد ماه به طول بینجامد.

منبع lgnewsroom
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.