گوشی OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro به طور رسمی معرفی شدند

در رویداد وان پلاس که برگزار شد دو گوشی اول از سری OnePlus 9 رسما معرفی شدند. همراه چیکاو باشید.

به طور میانگین، 80 درصد طول این مراسم تمرکز بر روی دوربین ها بود. گوشی OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro با همکاری Hasselblad رونمایی شدند.

گوشی وان پلاس 9 پرو، پرچمدار این برند، به گونه ای طراحی شده است که، در رقابت با پرچمداران برند های دیگر از جمله Galaxy S21 Ultra و آیفون 12 پرومکس قرار دارد. نسخه ارزان تر این پرچمدار، وان پلاس 9 می باشد.

دوربین های این دو محصول وان پلاس که به کمک هاسلبلاد طراحی شده اند، بیشتر مراسم معرفی را به خود اختصاص دادند. به نقل از وان پلاس، رنگ های دوربین در حالت طبیعی تر نمایش داده می شوند و سنسور اولترا واید این گوشی از بزرگ ترین سنسور ها می باشد. در محفظه دوربین وان پلاس 9 پرو، سنسور اصلی سونی IMX789 با رزولوشن 48 مگاپیکسل و اندازه 1/1.43 تعبیه شده، و در دوربین فوق عریض از  سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 در اندازه 1/1.56 اینچ و دیافراگم f/2.2 استفاده شده است. سنسور اصلی سونی IMX789 با ویژگی های گفته شده، به طور اختصاصی برای این دستگاه ساخته شده است. در ادامه شاهد یک دوربین تک رنگ و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی می باشیم. در زمینه فیلمبرداری، این دستگاه، تجربه ثبت فیلم 8K با ۳۰ فریم در ثانیه یا 4K با ۱۲۰ فریم در ثانیه را در اختیار کاربران قرار می دهد. در قسمت نرم افزاری دوربین، حالت Hasselblad Pro توسط وان پلاس افزوده شده است که به کمک این حالت تنظیمات بیشتری برای ثبت عکس ها و قابلیت تشخیص فوکوس سریع، ارائه می شود. این برند برای بهتر شدن وضعیت فیلمبرداری در نور کم محصول جدید خود، از حالت Nightscape Video بهبود یافته استفاده می کند.

در طراحی OnePlus 9 Pro از صفحه نمایش 120 هرتزی LPTO برای تنظیم نرخ نوسازی صفحه استفاده شده که می تواند مصرف انرژی را تا 50 درصد کاهش دهد. حداکثر روشنایی نمایشگر 1300 نیت با پشتیبانی از HDR10 + می باشد.

در ساخت صفحه نمایش مدل OnePlus 9 از نوع تخت آن با رفرش ریت 120 هرتزی استفاده شده است.

مدل پرو این محصول مجهز به، شارژ بی سیم 50 وات، که بدون در نظر گرفتن حالت عمودی یا افقی می تواند آن را به صورت بی سیم شارژ کند، یا 65 وات از طریق اتصال با سیم شارژر می باشد، این در حالی است که گوشی OnePlus 9 تنها به شارژ 15 واتی محدود می شود.

در ساخت هر دو گوشی از اسنپدراگون 888 که، پرچمدار پردازنده های امسال بود، استفاده شده که دارای سیستم خنک کننده داخلی می باشد. این محصول با حداکثر رم 12 و حافظه داخلی 256 ارائه می شود. به نقل از OnePlus، به دلیل تجهیز شدن این محصول به Warp Charge با توان 65 وات، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی می تواند گوشی را در مدت کمتر از 30 دقیقه، 100 درصد شارژ کند.

گوشی وان پلاس ۹ پرو در رنگ های مشکی، نقره ای و سبز روانه بازار می شود ، در حالی که وان پلاس ۹ در رنگ های مشکی ، بنفش روشن و آبی ارائه خواهد شد.

منبع theverge
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.