به گفته مدیرعامل سامسونگ در سال 2021 میلادی نسخه جدید گوشی گلکسی نوت عرضه نمی شود

به طور معمول همیشه در شش ماهه دوم سال  شاهد اسمارت فون های جدید از خانواده گلکسی نوت سامسونگ بودیم. همراه چیکاو باشید.

در پنجاه و دومین مراسم نشست عادی سهامداران در کره جنوبی، دونگ جین کوه، مدیرعامل کمپانی سامسونگ الکترونیکس، اعلام کرد که در شش ماه دوم سال جاری میلادی سری جدید گوشی های گلکسی نوت ارائه نخواهد شد. وی همچنین افزود که توقف تولید سری گلکسی نوت همیشگی نخواهد بود.

سه پرچمدار سامسونگ، گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا، در ماه ژانویه رونمایی شدند. همچنین گوشی گلکسی S21 اولترا، به اولین گوشی هوشمند سری S شرکت  سامسونگ به مجهز شدن به قلم S Pen تبدیل شد. با وجود اینکه این غول فناوری کره ای پیش تر، هدست مجهز به قلم استایلوس را عرضه کرده بود، بنابراین ارائه یک مدل جدید از سری گلکسی نوت در سال جاری میلادی، کار دشواری می باشد.

پیش تر، قبل از عرضه گلکسی S21 اولترا، قلم S Pen، در گروه ویژگی های اختصاصی سری گلکسی نوت قرار می گرفت. بر اساس گزارشات منتشر شده، در ساخت گوشی گلکسی زد فولد 3 سامسونگ، گوشی موبایل آینده این کمپانی، از قلم S Pen استفاده شده است. برخی از شایعات خبر از مجهز شدن گوشی های میان رده سامسونگ به این قابلیت را می دهند؛ به همین دلیل برخی از شایعات حاکی از آن است که سامسونگ تولید سری نوت را برای همیشه متوقف می کند.

بیشتر بخوانید: گلکسی زد فولد 2 سامسونگ به وان یو آی 3.1 مجهز می­شود

باید توجه داشت که پیشرفت اخیر گوشی های سامسونگ به معنی متوقف شدن تولید گوشی های خانواده گلکسی نوت نمی باشد. دونگ جین کوه، در ادامه این جلسه افزود که، اینکه زمانبندی تولید گلکسی نوت تغییر کرده است به معنای عدم تولید آن در آینده نمی باشد. همچنین ما در حال آماده سازی تدارک ساخت این دستگاه در آینده می باشیم. بنابراین، احتمال می رود که، در سال 2022 شاهد ارائه نسخه جدید گوشی گلکسی نوت باشیم.

بر اساس گزارش هایی که تا کنون منتشر شده است، محصولات جدید کمپانی سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 2 و گلکسی زد فولد 3،در ماه جولای سال جاری میلادی رونمایی می شوند. تاکنون اخبار جدید در زمینه انتشار پرچمدار جدید سامسونگ در سال جاری منتشر نشده است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.