گلکسی زد فولد 2 سامسونگ به وان یو آی 3.1 مجهز می­شود

کمپانی سامسونگ از انتشار جدید­ترین نسخه One UI 3.1 برای گوشی گلکسی زد فولد 2 خبر می­دهد. جدید­ترین نسخه وان یو آی می تواند گوشی های تاشو سامسونگ را از نظر بصری بهبود بخشد. همراه چیکاو باشید.

همچنین گلکسی زد فولد 2 سامسونگ به اندروید 11 مجهز است.فرم فاکتور جدید این گوشی همراه با استفاده­از جدید­ترین نسخه One UI 3.1 تجربه بهتری را در اختیار کاربران خود قرار می­دهد. هدف از انتشار One UI 3.1 جدید توسط سامسونگ تلاش در جهت بهبود خدمات خود در زمینه گوشی­های تاشدنی برای کاربران می­باشد.

MSPoweruser  در گزارشی ضمن خبر­از انتشار One UI  جدید سامسونگ برای گوشی زد فولد 2، از بهبود و تغییر قابلیت­های مولتی­تسکینگ، بخش نوتیفیکیشن،برنامه دوربین و چندین بخش دیگر در این دستگاه خبر می­دهد.

از جمله تغییراتی که در رابط کاربری گلکسی زد فولد 2، به چشم می­خورد امکان دسترسی به حداکثر سه پنجره Multi-Active به صورت فوری در پنجره اصلی و دو پنجره Multi-Active مستقیم از پنجره اصلی به صفحه نمایش خارجی محصول می­باشد. برای استفاده از پنجره های Multi-Active از طریق تب Recents اقدام کنید. به گفته کمپانی سامسونگ وان­ یو آی 3.1 به کاربران این امکان را می­دهد که پنجره Multi-Active را از بخش نوتیفیکیشن موجود در Quick Panel اجرا کنند.

برای باز کردن نوتیفیکیشن در پنجره Multi-Active می­بایست انگشت خود را روی بخش نوتیفیکیشن قرار­داده و آن را درگ و دراپ کنید.

یکی دیگر از قابلیت های جدید گلکسی زد فولد 2، با فعال­سازی گزینه Palm Touch To Turn Off Screen فعال می­شود.که در این صورت برای خاموش کردن صفحه نمایش گوشی نیازی به دکمه پاور نمی باشد و با لمس کف دست یا دو ضربه متوالی انگشت، صفحه نمایش داخلی و خارجی گلکسی زد فولد 2، خاموش می­شود.

کمپانی سامسونگ درباره به­روز­رسانی قابلیت­های اپلیکیشن دوربین گوشی گلکسی زد فولد 2، نیز خبر می­دهد. در نسخه جدید One UI برای فیلم­برداری در حالت Flex می­توان جایگاه هر کدام از دکمه های کنترلی را به دلخواه خود تغییر داد. همچنین در حالت Flex، دو گزینه Delet و Share نیز به درخواست کاربران به پنجره پیش نمایش دوربین گوشی اضافه شده است. هنگام برقراری تماس تصویری در حالت Flex کاربران امکان قرار دادن مخاطب را در نیمه بالایی صفحه نمایش خود دارند.

دسته بندی نوتیفیکیشن ها در Quick Panel به چشم می­خورد که امکان کنترل پخش محتوا­های چند رسانه ای را از طریق سواپ کردن بین آنها فراهم می­کنند.

سامسونگ برای اینکه کاربران بتوانند اطلاعات واحدی در زمینه هواشناسی بهدست اورند ویجتهای آب و هوایی در صفحه نمایش داخلی و خارجی را به گونه ای طراحی کرده­اند که با یکدیگر همگام سازی می­شوند.

همچنین شرکت سامسونگ نوید از بهبود تجربه بصری صفحه نمایش اصلی در بروزرسانی جدید گوشی خود می­دهد. همچنین در گوشی گلکسی زد فولد 2، به بهبود تم Light و Dark پرداخته شده است. 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
  1. فرهنگی می گوید

    الان چقدر از گوشی های اندروید از اندروید 11 پشتیبانی می کنند؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      حدود 20 درصد. برای اطلاعات بیشتر به مقاله زیر مراجعه کنید.
      چند درصد از گوشی های اندرویدی از اندروید 11 پشتیبانی می کنند؟

  2. قدرتی می گوید

    من اصلا گوشی تاشو دوست ندارم ولی بهش میخوره جذاب باشه این مدل