ساعت هوشمند وان پلاس در تاریخ 3 فروردین رونمایی خواهد شد

مدتی میگذرد که شاهد اخبار مختلف گوشی های جدید وان پلاس شامل سری وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو هستیم. حال اخبار حاکی از رونمایی اولین ساعت هوشمند وان پلاس است که همراه با این گوشی ها معرفی خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

طبق گزارشی که در GsmArena منتشر شده است مدت هاست که اخبار پیرامون ساعت هوشمند وان پلاس از هر جایی شنیده می شو.همگان انتظار داشتند که وان پلاس ساعت هوشمند خود را همراه با گوشی 8T روانه بازار کند که شاهد این اتفاق نبودیم. به گفته مدیر عامل وان پلاس این ساعت در اوایل 2021 رونمایی خواهد شد که هنوز نام مشخصی ندارد.

شرکت وان پلاس در توییتر ویدیوی کوتاهی را منتشر کرد و نظر افراد را در مورد ساعت هوشمند خود پرسید که عنوان این توییت را شمان آن را خواستید می توانید دریافت کنید گذاشته است. وان پلاس هنوز تاریخ دقیقی برای رونمایی ساعت هوشمند خود اعلام نکرده است اما آنچه که از ظواهر پیداست، این ساعت در 23 دسامبر (3 فروردین 1400) همراه با گوشی های جدید وان پلاس رونمایی خواهد شد.

کمپانی وان پلاس در پستی به صورت غیر مستقیم اطلاعاتی از ساعت جدید خود ارائه کرده است که نشان می دهد این ساعت از ویژگی سلامتی و تناسب اندام و همچنین ردیابی خواب بهره می برند که البته قابلیت های جدیدی نیستند.

وان پلاس هنوز اطلاعات زیادی را در رابطه با این ساعت هوشمند اعلام نکرده است اما با این حال مسابقه ای را برگزار کرده که این ساعت را به 9 برنده جایزه می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به فروم سایت وان پلاس مراجعه کنید.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.