گوشی های جدید وان پلاس در ماه مارس رونمایی خواهد شد

وان پلاس اعلام کرده است که در مارس 2021 میلادی قرار است از 4 دستگاه گوشی هوشمند از جمله وان پلاس 9 پرده برداری کند. همراه چیکاو باشید تا اطلاعات بیشتری را از گوشی های آینده وان پلاس در اختیار شما قرار دهیم.

وان پلاس قرار است در مارس امسال از سه دستگاه وان پلاس 9، 9 پرو و 9R بر اساس اطلاعاتی که از وبسایت 91mobile منتشر شده است رونمایی کند که نسخه 9R گوشی اقتصادی این رونمایی خواهد بود.

در گزارشی که Androidheadlines منتشر کرده است، وان پلاس قرار است علاوه بر گوشی های جدید، از یک ساعت هوشمند نیز در ماه مارس رونمایی کند. اما با توجه به شایعات طولانی مدتی مبنی بر معرفی ساعت هوشمند وان پلاس در سال 2020 و معرفی نشدن آن وجود داشت، باید دید در ماه امسال شاهد این ساعت هوشمند خواهیم بود یا خیر.

پرچمدار وان پلاس

قدرتمند ترین گوشی بین این سه گوشی وان پلاس 9 پرو است که قرار است با پردازنده اسنپدراگون 888 راهی بازار شود. انتظار می رود که این گوشی به صفحه نمایش فول اچ دی پلاس با کیفیت QHD+ و نرخ بازسازی 120 هرتزی مجهز شود که نرخ بازسازی آن نیز متغییر خواهد بود. این گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم خواهد بود.

گوشی پرچمدار جدید وان پلاس از شارژ سریع و بی سیم پشتیبانی می کند که باید دید عملکرد آن چگونه خواهد بود. باتری این گوشی 5 هزار میلی آمپری خواهد بود.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
  1. نگین اژدری می گوید

    دوربین گوشی وان پلاس 9 پرو اطلاعاتی دربارش منتشر نشده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      این شرکت در سه سال آینده یک سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری برای بهبود دوربین‌های خودش در نظر گرفته که برای اطلاعات بیشتر می تونید مقاله زیر رو مطالعه کنید.
      دوربین گوشی وان پلاس 9 پرو چگونه خواهد بود؟

  2. Elia می گوید

    درباره ساعت هوشمند وان پلاس خیلی وقته حرف و حدیث شنیده میشه امیدوارم این بار عرضه بشه

  3. صادقیان اصل می گوید

    به نظر گوشی خوبیه باید منتظر باشیم معرفی بشه