احتمال دارد گوشی سامسونگ گلکسی A82 با نمایشگر متحرک عرضه شود

گلکسی A82 سامسونگ به زودی رونمایی می شود و احتمال دارد که به نمایشگر متحرک مجهز شده باشد. همراه چیکاو باشید.

د. این گوشی ممکن است به نمایشگر متحرک مجهز باشد. با توجه به اختراع جدید شرکت کره ای سامسونگ انتظار می رود در گوشی A82 صفحه نمایش متحرک به کار گرفته شود. پنتنی که کمپانی سامسونگ اخیرا به ثبت رسانده است نشان دهنده یک مکانیزم جدید می باشد؛ به این صورت که دوربین مانند سری های قبلی نمی چرخد بلکه حول یک محور در دو جهت جابه‌جا می شود و با حرکت نمایشگر به سمت پایین دوربین جلو را نشان می دهد.
بر اساس گزارشی که فون آرنا متتشر کرده است، نام گوشی سامسونگ گلکسی A82 در فهرست گواهی نامه بلوتوث SIG دیده می شود. با توجه به این فهرست گوشی ای 82 سامسونگ که جایگزین گلکسی A80 می باشد، با پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5 به زودی رونمایی خواهد شد.
در گیگ بنچ نیز گوشی گلکسی A82 دیده شده است. بر اساس برنامه تست عملکرد، در ساخت این گوشی از اسنپدراگون 855 پلاس استفاده شده است، همچنین این گوشی از سیستم عامل 11 اندروید پشتیبانی می کند.
گلکسی A52 و A72 دو عضو میان رده سری A سامسونگ می باشند که قرار است در تاریخ 17 مارس معرفی شوند. احتمال دارد که در ساخت گلکسی A82 از صفحه نمایش سوپر امولد با نرخ نوسازی بالا و دوربین چهارگانه استفاده شود.
علت شهرت گلکسی A80 به دلیل استفاده از ماژول دوربین چرخشی می باشد که بر روی مکانیزم کشویی پاپ آپ تعبیه شده است. در پنل جلویی گلکسی A82 هیچگونه حفره یا ناچ برای تعبیه دوربین سلفی وجود ندارد بنابراین به کاربر تجربه استفاده از یک گوشی تمام صفحه را بدون هیچگونه بریدگی یا حفره می دهد. درصورتی که گوشی Galaxy A82 به این قابلیت مجهز شود، میتواند تجربه نسل قبلی صفحه نمایش را برای کاربران به ارمغان آورد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. محمدعلی سیروسی مطلق می گوید

    تصمیمی درباره بلوتوث گوشی A82 گرفته شد یا؟ دیروز اخباری رو دربارش شنیدم اما هنوز مطلبی نخوندم دربارش

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز. به مقاله زیر مراجعه کنید.
      تاییدیه بلوتوث Galaxy A82