دریافت تاییده بلوتوث گوشی گلکسی A82 5G سامسونگ

کمپانی سامسونگ در نظر دارد که به زودی چندین گوشی از سری میان رده A را معرفی کند که از جمله این گوشی های میانرده A82 5G خواهد بود. این گوشی میان رده چند روز پیش در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده بود و حالا تاییده بلوتوث را دریافت کرده است. همراه چیکاو باشید.

گوشی جدید سامسونگ قرار است با بلوتوث 5.0 LE روانه بازار شود. اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست.

طبق بنچمارک گیک بنچ کره ای ها گوشی A82 5G را با اسنپدراگون 855 نسخه پلاس روانه بازار خواهند کرد که گفته ها حاکی از آن است که طول عمر آن به 2 سال می رسد. به علاوه باید منتظر عرضه این گوشی با سیستم عامل جدید اندروید، یعنی اندروید 11 باشیم. البته در روز های آتی اخبار بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

کره ای ها در آینده نیز از دو گوشی A52 و A72 نیز پرده برداری می کنند که در نسخه های نسل 4 و 5 ارتباطات (4G و 5G) عرضه خواهند شد. گوشی های A52 و A72 سامسونگ از چندین ویژگی پرچمدار ها بهره می برند به همین دلیل نیز انتظار می رود که گوشی A82 نیز از برخی از ویژگی های پرچمدار ها برخوردار باشد. هنوز مشخص نشده است که سامسونگ قصد دارد نسخه 4G این گوشی را نیز عرضه کند یا خیر.

سامسونگ گوشی های گلکسی A52 و A72 را به نمایشگر با نرخ بازسازی بالا مجهز کرده است و در نسخه 5G آن ها به 120 هرتز نیز می رسد. همانطور که در روز های گذشته اشاره شد، این محصولات جدید سامسونگ به لرزشگیر اپتیکال و دوربین چهارگانه اصلی نیز مجهز خواهند بود که انتظار می رود در گوشی سامسونگ گلکسی A82 5G نیز شاهد آن باشیم.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع bluetooth
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. کاظمی نژاد می گوید

    گلکسی A82 گوشی خوبیه اما طراحی پنل پشتیش زیاد جالب نیست