تاریخ برگزاری رویداد معرفی گوشی وان پلاس 9 اعلام شد

تاریخ معرفی گوشی OnePlus 9 اعلام شد، این گوشی در تاریخ سوم فروردین سال جدید معرفی می شود. با رونمایی از این پرچمدار وان پلاس، جمعیت این خانواده بیشتر خواهد شد.  همراه چیکاو باشید.

در پوستر رسمی که وان پلاس منتشر کرده است به وضوح همکاری بین OnePlus و Hasselblad دیده می شود. با وجود اینکه تاکنون OnePlus جزئیات دقیق محصول جدید خود را اعلام نکرده است اما د بیانیه‌ مطبوعاتی این شرکت که امروز صادر شد چندین و چند بار عبارت ” سری OnePlus 9″ تکرار شده است. متن این بیانیه نشان دهنده این است که می توانیم منتظر یک محصول جدید و پایه با مدل Pro باشیم، دقیقا مشابه سال های قبل. ناگفته نماند که انتظار می رود در سال جاری یک دستگاه میان رده تر یا پرچمدار اقتصادی تر هم با نام وان پلاس 9R داشته باشیم.

از همکاری جدید بین OnePlus و  Hasselblad می توان انتظار یک پیشرفت بزرگ تر را داشت. به نقل از وان پلاس، این کمپانی در سه سال آینده یک سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری برای بهبود دوربین‌های خود در نظر گرفته است. پیت لاو، بنیانگذار وان پلاس، پیش از این راهبرد  اصلی سال 2021 میلادی کمپانی خود را همین هدف اعلام کرده بود که با سرمایه گذاری که هم اکنون انجام داده است کاملا منطقی به نظر می‌رسد. بزرگترین نقطه ضعف گوشی های وان پلاس در مقابل برند های اپل، سامسونگ و… پایین بودن کیفیت تصویر بوده است.

فرآیندی که در سری جدید گوشی های وان پلاس 9 اجرا می شود، پروسه جدید کالیبراسیون رنگی با نام کالیبراسیون طبیعی رنگ با همکاری وان پلاس با هاسلبلاد است که به نقل از OnePlus تحت عنوان استاندارد دقت و کالیبراسیون عمل می کند.

بعلاوه وان پلاس برای بهبود و راحتی در ویرایش و تنظیم دقیق عکس ها و تصاویر از حالت Hasselblad Pro بهره می برد. با بهره گیری وان پلاس از این حالت جدید، تنظیمات دقیق تری مانند ISO، فوکوس، تعادل رنگ سفید و موارد دیگر در اختیار کاربران قرار می گیرد.

همچنین وان پلاس از عکس های RAW 12 bit نیز پشتیبانی خواهد کرد. همانطور که می دانید عکس های RAW 12 bit، رنگ های غنی تر و دامنه پویایی بهتری را برای کاربران به ارمغان می آورد.

وان پلاس درباره اطلاعات سخت افزاری محصول جدید می گوید که با همکاری با Hasselblad توانسته است دوربین‌ گوشی وان پلاس 9 را به یک لنز free-form مجهز کند. به نقل از OnePlus سنسور اصلی استفاده شده در این محصول جدید سونی IMX789 می باشد که از فیلمبرداری 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه یا فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی کرده و توانایی ضبط دارد.

وان پلاس می گوید که در حال کار کردن بر روی فناوری های جدید برای محصولات آینده خود می باشد همچنین قصد دارد از یک دوربین پانورامای با میدان دید 140 درجه مجهز به فناوری لنز T رونمايی کند که قرار است زمان فوکوس سریع را برای دوربین سلفی در نظر بگیرد.

انتظار می رود که  OnePlus 9 از فناوری شبکه 5G پشتیبانی کند و برای ساخت این محصول از تراشه کوالکام اسنپدراگون 888 استفاده شود. 

رویداد معرفی گوشی جدید وان پلاس در روز سه شنبه، سه فروردین 1400 در ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

منبع gizmodo
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. شمشیری می گوید

    وان پلاس با دوربین های قدرتمند ظاهر خواهد شد