Surface Duo 2، صفحه دوگانه مایکروسافت با پشتیبانی از فناوری 5G معرفی می شود

در سال گذشته کمپانی مایکروسافت از اولین صفحه دوگانه خود ( Surface Duo) رونمایی کرد. انتظار می رود که مایکروسافت به زودی از سرفیس جدید خود که Surface Duo 2 نام دارد نیز رونمایی کند. همراه چیکاو باشید.

Microsoft Surface Duo که در سال گذشته معرفی شد، اولین دستگاه صفحه دوگانه این کمپانی بود که در بازار های اروپا و ایالات متحده عرضه شده و به فروش رسید. این گجت به دلیل نداشتن قابلیت جدید با استقبال زیادی روبرو نشد و فروشی خوبی نداشت. هم اکنون مایکروسافت قصد دارد که Surface Duo 2  خود را که نسخه جدید و پیشرفته تری است رونمایی کند. به نقل از گزارشات مختلف گجت جدید این کمپانی با دوربین ارتقا یافته و پشتیبانی از فناوری 5G همراه با پردازنده جدید به بازار می آید. طبق گزارشات منتشر شده محصول پیشرو کد Zeta دارد.

در این گزارش اطلاعاتی درباره دوربین Surface Duo 2 گفته شده است. این محصول برای ارائه یک تجربه جدید به کاربران خود در زمینه استفاده از دوربین، از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد و به کمک همین قابلیت توانسته است که پردازش تصاویر را تا حد زیادی بهبود بخشد. به نظر می رسد که شرکت مایکروسافت با عرضه محصول جدید خود گام بزرگ و مهمی را در بازار رقابت با کمپانی های سامسونگ، شیائومی و دیگر رقبا در زمینه گوشی های هوشمند برداشته و رقیب مهمی برای برند های دیگر باشد. با توجه به اینکه سامسونگ و شیائومی رقبای قدرتمندی در آینده بازار گجت های تاشو خواهند بود اما مایکروسافت هم می تواند به کمک تکنولوژی های داخلی مختلفی که شرکت خود دارد به عنوان رقیب قدرتمندی وارد بازار گوشی های هوشمند تاشو شود. 

با توجه به اینکه Surface Duo به جدید ترین پردازنده آن زمان یعنی اسنپدراگون 855 مجهز بود انتظار می رود که مدل جدید این محصول ( Surface Duo 2) از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام استفاده کند. علی رغم اینک اخبار و اطلاعات زیادی درباره سرفیس جدید کمپانی مایکروسافت در فضای اینترنت قرار گرفته است، این شرکت هنوز تاریخ عرضه محصول جدید خود به بازار را اعلام نکرده است. با توجه به اینکه مدل قبلی این گجت هم اکنون در بازار بسیاری از مناطق دنیا روانه شده است، احتمال می رود که مایکروسافت در سال جاری سرفیس جدید خود را نیز عرضه کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
  1. متین می گوید

    لطفا گوشی های تاشو سامسونگ رو معرفی کنید من به برند سامسونگ بیشتر عادت دارم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      به مقاله زیر مراجعه کنید دوست عزیز.
      گوشی تاشو گلکسی زد فولد 2 سامسونگ

  2. Ml می گوید

    Surface Duo 2 واقعا میتونه فوق العاده باشه امیدوارم با قیمت معقول عرضه بشه