معرفی و بررسی اپلیکیشن دیوار واسطی برای نیازمندی های شما

چیکاو – در گذشته پیدا کردن وسایل دست دوم کمی سخت بود و مغازه های کمی پیدا می شدند که لوازم دست دوم را می فروختند. این مغازه ها به عنوان واسط میان مردم عمل می کردند که همین باعث افزایش قیمت کالا های دست دوم می شد. اما اکنون با فراگیر شدن گوشی های گوشی های هوشمند و در دسترس بودن اینترنت کسب و کار هایی شکل گرفته که به صورت واسطه گری رایگان می توانند کالای شما را در سریع ترین زمان ممکن به کاربران زیادی معرفی کند. این کسب و کار ها بر روی بستر سایت و اپلیکیشن در حال فعالیت هستند که تنها با ایجاد یک آگهی می توانید کالای دست دوم خودتان را به کاربران کثیری در محدوده مکانی خودتان نمایش دهید و آن را بفروشید. اولین کسب و کاری که در این زمینه شکل گرفت سایت دیوار است که در قالب سایت و اپلیکیشن فعالیت می کند و در این مقاله قصد داریم تا اپلیکیشن آن را به شما معرفی کنیم.

پلتفرم ثبت آگهی دیوار به شما این امکان را می دهد که هر گونه کالای خود را که قصد فروش آن را دارید، در شهر خود ثبت کنید تا کاربرانی که در آن منطقه هستند از کالای شما بازدید کرده و خرید کنند. این پلتفرم تمامی خدمات ثبت آگهی خود را به صورت رایگان انجام می دهد اما به تازگی سایت دیوار برای دسته بندی های خاص در شهر های خاص مبلغی را جهت ثبت آگهی در نظر گرفته است.

سازندگان تمامی سعی خود را کرده اند تا به ساده ترین شکل ممکن خدمات اپلیکیشن را به کاربران ارائه دهند و در این امر نیز موفق بوده اند. اپلیکیشن دیوار شامل 4 قسمت نوار جست و جو، نوار فیلتر ها، باکس نمایش آگهی ها و نوار دسترسی سریع در پایین می باشد که در سریع ترین زمان ممکن کاربر را به هدف خود می رساند.

در وسط نوار پایینی صفحه، دکمه ای تعبیه شده است که کاربردی ترین بخش اپلیکیشن به حساب می آید. دکمه ثبت آگهی به شما این امکان را می دهد تا از این بخش آگهی های تازه خود را در دیوار ثبت کنید که به لطف سادگی ثبت آن و توضیحات داده شده دیگر نیازی به آموزش در این بخش نخواهد بود و کاربر به راحتی می تواند آگهی خود را در سایت دیوار منتشر کند.

اپلیکیشن نیازمندی های دیوار | چیکاو

پس از ثبت آگهی شما می توانید از بخش دیوار من آگهی های ثبت شده خود را مشاهده کنید که می توانید با کلیک بر روی آن آمار بازدید آگهی را مشاهده کرده و در صورت نیاز به ویرایش آن را ویرایش کنید.

اپلیکیشن نیازمندی های دیوار | چیکاو

در نسخه های اولیه دیوار خبری از قابلیت چت با مشتری ها نبود اما در نسخه های جدیدتر دیوار این امکان را برای کاربران فراهم کرد. در ابتدا باگ زیادی در این قسمت دیده می شد اما به مرور زمان این خطاها کاهش پیدا کرده است. انتظار می رود در آینده شاهد یک صفحه چت حرفه ای باشیم.

اپلیکیشن نیازمندی های دیوار | چیکاو

بخش های دیگر اپلیکیشن که بایستی به اشاره کرد دسته بندی آگهی هاست که دیوار سعی کرده است تمامی دسته بندی ها را اعم از کالاهای کشاورزی تا لباس شخصی و … را در پلتفرم خود جای دهد. علاوه بر این به شما امکان جست و جو بر اساس فیلتر هایی را نیز می دهد که می تواند کالای های مورد نیاز شما را سریعتر و نزدیک تر به آنچه که دنبال آن هستید، نمایش دهد.

دیوار

قیمت: رایگان

سازنده: دیوار

سیستم عامل: اندروید

حجم: 6 مگابایت

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
  1. سید می گوید

    قیمت در این اپلیکیشن نجومی و تورم زا و راکد کننده و ضد تولید است
    و باید یا بر آن نظارت کامل شود و یا خذف شود

  2. غلامرضاجلالیراد می گوید

    املاکهای خریدوفروش رادر دیوار ثبت نمایم برای کسب وکار

  3. حسن عباسی می گوید

    سلام چندین بار سعی کردم اپلیکیشن دیوار را داون لود کنم نشده