یوتیوب طرح ارزان‌تر پریمیوم لایت را معرفی کرد

یوتیوب امروز طرح جدیدی به نام پریمیوم لایت را رونمایی کرد. همانطور که از نامش پیداست، این طرح ارزان‌تر از یوتیوب پریمیوم است، اما ویژگی‌های کمتری نیز دارد. برای درک بهتر تفاوت‌ها، یوتیوب تصویر زیر را ارائه کرده است.

بنابراین، در حالی که با پریمیوم، تجربه‌ای کاملاً بدون تبلیغات (به جز بخش‌های اسپانسر شده در تقریباً همه ویدیوها) و همچنین امکان دانلود ویدیوها و پخش پس‌زمینه را دریافت می‌کنید، پریمیوم لایت هیچ کدام از این‌ها را ندارد.

شما امکان دانلود یا پخش پس‌زمینه را دریافت نمی‌کنید، اما باید “اکثر ویدیوها بدون تبلیغات” را در دسته‌بندی‌هایی مانند بازی، مد، زیبایی و اخبار ببینید. در توضیحات ریز، یوتیوب می‌گوید ممکن است تبلیغات در محتوای موسیقی، شورتز و هنگام جستجو یا مرور ظاهر شوند.

پریمیوم لایت 7.99 دلار در ماه در مقابل 13.99 دلار پریمیوم قیمت دارد، بنابراین شما هر ماه 6 دلار صرفه‌جویی می‌کنید که به معنای 72 دلار در سال است. آیا ارزشش را دارد؟ این تصمیمی است که باید خودتان بگیرید.

پریمیوم لایت به عنوان یک “آزمایش اولیه” برای کاربران ایالات متحده در دسترس است و در هفته‌های آینده، برای همه کاربران یوتیوب در آلمان، تایلند و استرالیا، سه کشوری که تاکنون به صورت محدود به عنوان آزمایش اولیه ارائه شده است، یک گزینه خواهد بود. این شرکت می‌گوید به گسترش آزمایش‌های اولیه پریمیوم لایت به کشورهای دیگر در سال جاری ادامه خواهد داد.

یوتیوب ادعا می‌کند که پریمیوم اکنون بیش از 125 میلیون مشترک در سراسر جهان دارد، اما این تعداد شامل افرادی که در حال حاضر در حال استفاده از دوره آزمایشی هستند نیز می‌شود.

به نظر می‌رسد لایت راهی برای جذب افراد بیشتر است، با تمرکز بر کسانی که نمی‌خواهند به موسیقی در یوتیوب موزیک گوش دهند یا چیزی را دانلود کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.