یوتیوب آزمایش بازی‌های چندنفره کوچک را برای افزایش تعامل کاربر آغاز کرد

یوتیوب در حال اضافه کردن ویژگی‌های جدیدی برای بهبود تجربه کاربری و همچنین گزینه‌های چندنفره جدید برای برخی از بازی‌های کوچک مانند Ludo Club و Magic Tiles 3 است. این به دنبال اعلام گوگل مبنی بر توسعه قابلیت‌های چندنفره جدید برای تقویت ویژگی Playables خود است. غول فناوری قصد دارد تا بازی کردن با دیگران در پلتفرم را برای کاربران تعاملی‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کند.

برای کسانی که با ویژگی Playables آشنا نیستند، این ویژگی که یک سال پیش آزمایش شد، پس از اعطای دسترسی اولیه به اعضای پریمیوم، در ماه مه 2024 برای همه کاربران در دسترس خواهد بود. چندین نوع بازی وجود دارد، از جمله اکشن، آرکید، مغز و پازل، تست هوش و کلمه، مسابقه، شبیه‌سازی و ورزش.

غول فناوری با افزودن ویژگی‌های چندنفره، امیدوار است که تعامل کاربر را افزایش دهد و به سمت تجربیات بازی در زمان واقعی حرکت کند و در عین حال زمان صرف شده در پلتفرم را به حداکثر برساند.

شرکت در یک اعلامیه رسمی گفت: “ما در حال شروع آزمایش یک عملکرد چندنفره جدید برای چند بازی خاص در YouTube Playables هستیم. چندنفره در Playables به شما امکان می‌دهد بازی‌ها را به صورت بلادرنگ با کاربران دیگر بازی کنید.” YouTube Playables با این ویژگی جدید که به کاربران امکان می‌دهد به شیوه‌ای اجتماعی‌تر و جذاب‌تر ارتباط برقرار کنند و رقابت کنند، به انتخابی جذاب‌تر برای کاربرانی که به دنبال بازی‌های جدید هستند یا در حال گذراندن وقت در برنامه هستند، تبدیل خواهد شد.

با توجه به اینکه شرکت‌های بزرگ دیگری مانند نتفلیکس و لینکدین نیز برای افزایش تعامل کاربر بازی را در پلتفرم‌های خود گنجانده‌اند، به نظر می‌رسد این یک روند محبوب است. این کسب‌وکارها دائماً در حال ارائه استراتژی‌های جدید برای افزایش تعامل کاربر و نگه داشتن کاربران در پلتفرم‌های خود برای مدت طولانی‌تر هستند، که بازی را به یکی دیگر از اجزای ضروری پورتفولیوی محتوای آن‌ها تبدیل می‌کند.

با توجه به محبوبیت محدود این بازی‌ها، مشخص نیست که آیا کاربران واقعاً ویژگی چندنفره جدید YouTube Playables را خواهند پذیرفت یا خیر.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.