اینستاگرام قابلیت شخصی سازی Profile Card را معرفی می کند

اینستاگرام ویژگی جدیدی را برای سازندگان اعلام کرده است که اشتراک‌گذاری پروفایل خود را با دیگران آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

کاربران اکنون می توانند یک کارت دیجیتال دو طرفه در پلتفرم رسانه اجتماعی متعلق به متا ایجاد کنند که با سبک آنها مطابق با چندین گزینه قابل تنظیم بسته به ترجیح آنها باشد. قابل ذکر است، این پیشرفت پس از آن صورت گرفت که متا یک ویژگی آهنگ در پروفایل را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد پروفایل خود را بیشتر سفارشی کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد آهنگی مطابق با حال و هوا یا شخصیت فعلی خود را به پروفایل خود اضافه کنند.

کارت پروفایل در اینستاگرام چیست؟

طبق گفته اینستاگرام، کارت پروفایل جدید به کاربران این امکان را می دهد که کارت دیجیتال شخصی سازی شده و متحرک تری ایجاد کنند که می تواند با دیگران به اشتراک گذاشته شود.

علاوه بر کد QR که نمایه را پیوند می‌دهد، گزینه‌هایی برای افزودن اطلاعات زیستی، پیوند به صفحات، موسیقی توصیف‌کننده شخصیت و عناصر دیگر نیز دارد. آنها همچنین می توانند رنگ پس زمینه را تغییر دهند، یک سلفی اضافه کنند یا یک ایموجی سفارشی را به عنوان پس زمینه صفحه اضافه کنند.

در حالی که یک طرف کارت قابل اشتراک گذاری است، طرف دیگر دارای یک کد QR است که می تواند توسط دیگران برای بازدید از نمایه اسکن شود. این شرکت می‌گوید این می‌تواند راهی سریع برای سازندگان باشد تا نمایه‌های خود را با مارک‌ها برای همکاری آسان به اشتراک بگذارند

. اگرچه چند سالی است که امکان اشتراک‌گذاری کارت‌های پروفایل در اینستاگرام در دسترس است، اما فقط به کدهای QR محدود می‌شد. با این حال، کاربران اکنون می توانند علایق یا موسیقی مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند.

برای اشتراک گذاری کارت های پروفایل، کاربران باید به بخش پروفایل اینستاگرام رفته و روی گزینه Share Profile ضربه بزنید. آنها می توانند با انتخاب نماد ویرایش و افزودن اطلاعات مورد نظر، کارت نمایه را بیشتر بهینه کنند. علاوه بر اشتراک گذاری در استوری، کارت های پروفایل اینستاگرام را می توان در پلتفرم های دیگر نیز به اشتراک گذاشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.