چهار گوشی مجهز به Snapdragon 8 Elite در ماه اکتبر و نوامبر عرضه می شود

نسل بعدی پردازنده موبایل کوالکام، اسنپدراگون 8 الیت، قرار است در 21 اکتبر رونمایی شود. و به نظر می رسد که در هفته آینده عرضه گوشی های پرچمدار زیادی را آغاز خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط Experience More، مشاور برجسته Weibo، این رونمایی با عرضه سریع گوشی همراه با تراشه جدید همراه خواهد بود. انتظار می رود شرکت های سازنده ای مانند شیائومی، وان پلاس، iQOO و آنر همگی از رقبای خود بین 28 تا 31 اکتبر رونمایی کنند.

اگرچه مشخص نیست که کدام برند اول خواهد بود، اما Experience More اشاره می کند که شیائومی ممکن است با سری Xiaomi 15 پیشتاز باشد. با این حال، منبع اطلاعاتی می‌گوید شیائومی «عجله‌ای برای پیش‌گرم‌کردن ندارد»، بنابراین نمایش تیزر رسمی ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

پس از شیائومی، iQOO می‌تواند iQOO 13 و به دنبال آن OnePlus 13 عرضه شود. انتظار می‌رود سری Honor Magic 7 نیز در همان تاریخ عرضه شود. برای کسانی که مایلند کمی بیشتر صبر کنند، شایعه شده است که پرچمدار Realme GT 7 Pro در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.

Digital Chat Station، یکی دیگر از افشاگران معتبر Weibo، بازه زمانی Experience More را تأیید می‌کند و پیشنهاد می‌کند که یک پنجره راه‌اندازی مشابه از ۲۸ اکتبر تا ۳۰ اکتبر برای گوشی‌های Snapdragon 8 Elite ارائه شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.