قیمت آیفون 13 مینی را فروشگاه اینترنتی فلیپ کارت در بازار هند حداقل ۳۰۰۰ روپیه کاهش می هد

اپل آیفون 13 مینی (Apple iPhone 13 mini) در سپتامبر 2021 (شهریور مهر ماه ۱۴۰۰) عرضه شد. این گوشی کامپکت و جمع و جور اپل اکنون برای اولین  بار با کاهش قیمت مواجه شده است و فلیپ کارت (Flipkart) که بزرگترین فروشگاه اینترنتی و آنلاین موجود در بازار هند است، اکنون قیمت اولیه آن را ۳۰۰۰ روپیه (در حدود ۴۰ دلار) و از 69900 روپیه (در حدود ۹۳۸ دلار آمریکا) به 66900 روپیه (در حدود ۸۹۷ دلار) کاهش داده است. این پیشنهاد در همه مدل‌های ذخیره‌سازی مؤثر است و همچنین از تخفیف‌های بیشتر می‌توان از طریق پیشنهادات بانکی استفاده کرد که در ادامه به این موضوع نیز پرداخته شده است. همراه چیکاو باشید.

پیشنهادات بانکی شامل کارت های بانک سیتی ( Citi Bank cards) است که اگر کاربر در این بانک ها حساب داشته باشد و از این کارت ها دریافت کرده باشد، می تواند با استفاده از این کارتها در هنگام خرید 1000 روپیه (در حدود ۱۴ دلار) تخفیف اضافی دریافت کند. با این حال باز اگر از کارت اعتباری سیتی برای خرید از طریق EMI استفاده شود، 500 روپیه دیگر نیز تخفیف تعلق می گیرد. در مجموع، می‌توان آیفون 13 مینی را با قیمت 65400 روپیه () در حدود ۸۷۸ دلارخریداری کرد، اما در صورت تعویض گوشی خود، کاربران می‌توانند هزینه را تا ۱۵۸۵۰ روپیه (در حدود ۲۱۲ دلار) کاهش دهند که واقعا فوق العاده است.

آیفون 13 مینی همان سخت افزار آیفون 13 را دارد، فقط در ساختار بسیار فشرده تر شده و یک گوشی جمع و جور و کوچکتر است. صفحه نمایش این گوشی هوشمند ۵.۴ اینچ قطر دارد و برای صفحه نمایش از یک پنل با وضوح فول اچ دی پلاس از نوع سوپر آمولد استفاده شده است که می تواند رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل را ارائه دهد. این صفحه نمایش دارای حداکثر روشنایی 1200 نیتی است.

گوشی هوشمند اپل آیفون ۱۳ مینی - چیکاو

گوشی آیفون ۱۳ مینی اپل در داخل بدنه از آخرین تراشه ی پرچمدار اپل یعنی بایونیک ای 15 اپل ( A15 Bionic) بهره می برد که یک پردازنده ی  شش هسته‌ای است. این تراشه با 4 گیگابایت رم همراه شده است. گوشی مینی اپل آیفون ۱۳ در پنل پشتی از ماژول دوربین دوربین دوگانه بهره می برد که شامل ۲ دوربین 12 مگاپیکسلی است که از یک دوربین به عنوان حسگر اصلی استفاده می شود و دیگری نیز یک حسگر فوق عریض 12 مگاپیکسلی است.

گوشی هوشمند اپل آیفون ۱۳ مینی برای تأمین انرژی مورد نظر از یک باتری 2406 میلی آمپر ساعتی در بطن خود استفاده می کند که می تواند از شارژ سریع 20 واتی نیز پشتیبانی کند.

کاربران برای خرید این گوشی هوشمند اپل سه گزینه ذخیره سازی داخلی در اختیار دارند. این پیکربندی ها شامل یک نسخه با حافظه ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایتی است و دو نسخه دیگر دارای حافظه ذخیره سازی بیشتری بوده و با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می گیرند. البته این همان چیزی است که اپل در زمان رونمایی و معرفی این گوشی اعلام کرده است اما در حال حاضر نسخه دارای حافظه ذخیره سازی داخلی 256 گیگابایتی (حداقل در این فروشگاه اینترنتی ) موجود نیست. آخرین نسخه این گوشی هوشمند اپل با حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی نیز 96900 روپیه (در حدود ۱۳۰۰ دلار ) قیمت دارد که البته باز هم این نسخه شامل همان 3000 روپیه تخفیف می شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.