آپدیت اندروید 11 برای گوشی نوکیا 4.2 منتشر شد

تمامی شرکت های سازنده گوشی همراه هوشمند در حال ارائه اندروید 11 برای محصولات خود می باشند. در همین راستا نوکیا نیز برای گوشی Nokia 4.2 اندروید 11 ارائه کرده است. همچنین گوشی های نوکیا 8.1 و نوکیا 2.3 نیز از اندروید 11 پشتیبانی می کنند. همراه چیکاو باشید.

شرکت نوکیا به لطف بهره گیری از اندروید توانست تا حدودی فراز و فرود های چند مدت اخیر خود را مساعد کند و در پایدار تری قرار بگیرد. پشتیبانی نرم‌افزاری قوی آن‌ها است یکی از بزرگ ترین نکات مثبت گوشی های این کمپانی می باشد که با اندروید وان و همکاری این شرکت با گوگل است.

شرکت فنلاندی نوکیا هم اکنون پس از یکسال از ارائه اندروید 10 برای 4.2 اکنون اندروید 11 را نیز برای این گوشی عرضه کرده است. این آپدیت در بسیاری از کشور ها در دسترس قرار گرفته است و در روز های آینده در اختیار کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت.

گوشی نوکیا 4.2 در رویداد MWC در سال 2019 با اندروید 9 وان معرفی شد. براین اساس این دستگاه دو به‌روزرسانی بزرگ اندروید را دریافت خواهد کرد و تا سه سال، پچ‌های امنیتی برای آن منتشر خواهند شد. در همین راستا، به نظر می رسد که به روزرسانی اندروید 11، آخرین آپدیت بزرگ اندروید این گوشی باشد و احتمالا از این به بعد فقط به‌روزرسانی‌های امنیتی برای این دستگاه ارائه خواهد شد.

علی رغم اینکه این شرکت فنلاندی، در انتشار و ارائه به روزرسانی ها موفق بوده و عملکرد مقبولی داشته است اما بهتر است صبر کنید تا بقیه کاربران این اندروید را دریافت کنند تا در صورت بروز مشکل آن را گزارش کنند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.