ایلان ماسک از تسلا روبووان بدون فرمان با ظرفیت 20 نفر رونمایی کرد

شب گذشته، ایلان ماسک میزبان رویداد We, Robot در لس آنجلس بود. این رویداد عمدتاً در مورد روباتیک آینده تسلا بود، اما ماسک با چیزی واقعاً غیرمنتظره مخاطبان را غافلگیر کرد.

ایلان ماسک در جریان این رویداد از نمونه اولیه مینی بوس رونمایی کرد. جالبتر این است که این مینی بوس به هیچ راننده ای نیاز ندارد. به نظر بسیار آینده است، درست است؟ خوب، این دیگر آینده نیست. این برند این مینی بوس خودران را Robovan می نامد که دارای ویژگی های آینده نگرانه زیادی است. من شخصا این طرح را بیشتر دوست داشتم، اما بسیار بیشتر از طراحی آن است.

Robovan با طراحی بسیار آینده نگر و عجیب و غریب عرضه می شود. خب، آینده می تواند عجیب باشد. روبووان شبیه مینی بوسی است که مستقیماً از فیلم Tron: Legacy بیرون آمده است.

علاوه بر این، طراحی آن دارای اضلاع فلزی نقره‌ای با لهجه‌های مشکی است که با نوارهایی از نور که به موازات زمین در امتداد کناره‌های آن قرار دارند، تکمیل می‌شود.

درها از وسط باز می شوند و دسترسی آسان را فراهم می کنند. در داخل، صندلی ها و همچنین فضایی برای ایستادن وجود دارد، با شیشه های رنگی در سراسر. قابل ذکر است که هیچ فرمانی وجود ندارد، زیرا Robovan کاملاً مستقل است.

Robovan یک وسیله نقلیه الکتریکی و خودمختار تقریباً به اندازه یک اتوبوس خواهد بود که به طور خاص برای جابجایی افراد در مناطق پر تراکم طراحی شده است. به گفته ماسک، این هواپیما می‌تواند تا 20 مسافر را در یک زمان حمل کند و همچنین قادر به حمل کالا است.

ماسک قیمت روبووان، نحوه برنامه ریزی تسلا برای تولید و زمان عرضه آن را فاش نکرد. با این حال، این خودرو دارای طراحی چشمگیر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.