همه نرم افزارهای سامسونگ از سال 2025 از برند One UI استفاده می کنند

کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2024 در حال انجام است. سامسونگ خطوط تولید متفاوتی دارد و نام‌گذاری نرم‌افزار تفکیک‌شده است، که از نظر اکوسیستم عالی نیست، زیرا به‌طور غیرضروری باعث می‌شود کارها آنطور که می‌توانست ساده‌تر نباشند. این شرکت اکنون با اعلام این که تجربه نرم افزاری برای خطوط تولید مختلف خود تحت نام تجاری One UI در سال آینده یکپارچه خواهد شد، در حال جبران است.

برای یافتن رابط کاربری One UI در خطوط تولید متنوع سامسونگ آماده شوید

پوسته سفارشی این شرکت برای اندروید طی سال‌ها تغییرات زیادی در نام خود داشته است، اما سامسونگ از سال 2018 روی One UI استناد کرده است. اکنون تجربه نرم‌افزاری در دستگاه‌های تلفن همراهش به این صورت است. سایر خطوط تولید، مانند لوازم خانگی و تلویزیون، نام‌های متفاوتی برای این نرم‌افزار دارند، اگرچه بهتر بود همه آنها را زیر پرچم One UI قرار می‌دادند، به‌ویژه که سامسونگ به شدت بر روی بی‌نظمی‌تر کردن اکوسیستم خود تمرکز کرده است.

سامسونگ در SDC 2024 تأیید کرده است که از سال 2025، تجربه نرم افزاری خطوط تولید اصلی خود، از جمله دستگاه های تلفن همراه، تلویزیون ها و لوازم خانگی را در زیر چتر One UI یکپارچه خواهد کرد. این تضمین می کند که محصولات سامسونگ یک تجربه محصول منسجم را ارائه دهند. این کمپانی همچنین تعهد خود را برای ارائه ارتقاء سیستم عامل تا هفت سال برای دستگاه های تلفن همراه تکرار کرده است.

این شرکت عزم خود را برای ایجاد “هوش مصنوعی برای همیشه” تکرار کرده است و اطمینان حاصل می کند که این فناوری جدید برای متحول کردن تجربیات کاربران، رسیدگی به چالش های اجتماعی و “ایجاد جهانی بهتر برای نسل های آینده” استفاده می شود. همه چیزهایی که صرفاً شرکتی هستند، از هوش مصنوعی بیشتر در مورد هر چیزی که سامسونگ می سازد صحبت می کنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.