شرکت چینی تی‌سی‌ال ساندبار بی سیم تلویزیون روکو را با قیمت 179.99 دلار معرفی کرد

شرکت بزرگ چینی تولید کننده تلویزیون‌های تی‌سی‌ال (TCL) با Roku TV همکاری کرده است تا ساندبار بی‌سیم TCL Alto R1 Roku را معرفی کند. این ساندبار بی‌سیم جدید دارای برخی ویژگی‌های چشمگیر است که هر زمان که از آن استفاده شود، تجربه صوتی قابل توجه و کم نظیری را تضمین می‌کند. این دستگاه صوتی می‌تواند به طور قابل توجهی قدرت خروجی صدای تلویزیون‌های روکو ( Roku) شما را افزایش دهد. همراه چیکاو باشید.

ساندبار جدید بی سیم تلویزیونی مخصوص تلویزیون‌های روکو در طول نمایشگاه CES سال ۲۰۲۱ به عنوان یک دستگاه  Alto R1  برجسته مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفت. فلسفه طراحی TCL برای تولید این دستگاه صوتی تقویت کننده باکیفیت صدا، راه حل‌های صوتی ساده و در عین حال قدرتمند را در بر می‌گیرد.

 این دستگاه ساندبار جدید و بی سیم برای تلویزیون روکو (Ruko)   ۱۷۹.۹۹ دلار قیمت دارد و از آنجا که فقط برای این شرکت طراحی و تولید شده است، فقط با تلویزیون‌های برند روکو سازگاری داشته و کار می‌کند و با تلویزیون‌های سایر برندهای دیگر قابل استفاده نیست. البته این جنبه‌ی این ساندبار می‌تواند کاربرد این دستگاه تقویت کننده و اسپیکر پخش صدای تلویزیون را محدود کند، زیرا با هیچ دستگاه پخش دیگر روکو سازگار نیست. البته با توجه به این که این ساندبار به طور اختصاصی برای تلویزیون روکو ساخته می‌شود، هدف تولید کننده نیز قابل استفاده بودن فقط با همین تلویزیون است.

پورت های ساندبار TSU - چیکاو

هدف ساندبار ارتقای محیطی عاری از شلوغی و در عین حال افزایش تجربه صوتی مرکز سرگرمی است. قابلیت بی‌سیم آن به این معنی است که نیازی به پورت HDMI یا صدا نیست. تنها کابل مورد نیاز برای راه اندازی ساندبار کابل برق آن است که با اتصال به پریز می‌توان آن را به کار انداخت و از صدایی با قدرت بالا و کیفیت دلنشین لذت برد.

این ساندبار بی‌سیم تلویزیون روکو از وای‌فای Wi-Fi 802.11ac پشتیبانی می‌کند و همچنین از راه دور می‌تواند برای تقویت و پخش صدای تلویزیون روکو مورد استفاده قرار گیرد.

با کنترل از راه دور، می‌توان این ساندبار را با استفاده از منوی تنظیمات روی تلویزیون با تلویزیون روکو جفت کرد. یک دکمه تنظیم مجدد در پشت ساندبار تلویزیون روکو  وجود دارد. این ساندبار جدید صدایی با کیفیت استودیو با خروجی تا ۱۲۰ وات را ارائه می‌دهد. با استفاده از تنظیمات صدای تلویزیون روکو  می‌توانید صدا را متناسب با حال و هوای مورد نظر از طریق تنظیمات موجود، تغییر دهید و متناسب با سلیقه خود تنظیم کنید.

ساندبار تلویزیون روکو - چیکاو

این دستگاه ساندبار تلویزیون روکو از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و به کاربر امکان می‌دهد محتوای صوتی را از تلفن‌های هوشمند پخش کند. این بسته همچنین شامل قطعاتی برای نصب این دستگاه بر روی دیوار است.

ساندبار بی‌سیم تلویزیون روکو از پلتفرم‌های آنلاین آمازون و بست بای (Best Buy) پشتیبانی می‌کند. هرچند که قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار برای ارزان‌ترین ساندبار سازگار با تلویزیون Roku در بازار نیست اما این ساندبار مخصوص تلویزیون‌های روکو، ویژگی‌های کلیدی آن خروجی صوتی برتر و قابلیت بی‌سیم آن است که باعث کاهش شلوغی در هنگام تولید صدای با کیفیت استودیو می‌شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.