اسنپ ​​چت از طراحی جدید خود با 3 تب جدید پرده برداری کرد

اسنپ ​​چت اخیرا میزبان اجلاس سالانه شرکای خود در لس آنجلس بود. در اینجا، این شرکت یکی از بزرگ‌ترین بازطراحی‌های خود در سال‌های اخیر را اعلام کرد. به گفته این شرکت، طراحی جدید بیشتر بر بهبود تجربه کاربر تمرکز دارد. این کار را با ساده‌سازی پیمایش و تأکید بیشتر بر کشف محتوا و مشارکت سازنده انجام می‌دهد.

تغییر زبان طراحی “Snapchat ساده” نامیده می شود. رابط کاربری اکنون از پنج تا سه تب اصلی ساده شده است. این سه برگه یکی برای پیام‌رسانی و داستان‌های دوستان، دیگری برای دوربین، و سومی به فید Reels مانند ویدیوهای تمام صفحه از سازندگان و ناشران اختصاص دارد. به گفته مدیر عامل اسنپ چت، ایوان اشپیگل، “این افراد را مستقیماً به دوربین ما می آورد تا خودشان را ابراز کنند.”

این جایگزین طرح‌بندی پنج برگه‌ای است که قبلاً دیده بودیم، که شامل Snap Map، چت‌های خصوصی، دوربین، Stories و Spotlight، رقیب TikTok و Instagram Reels می‌شد. اکنون، Snap Map در برگه پیام‌رسانی در کنار داستان‌های دوستان و سازندگان دنبال‌شده ادغام می‌شود. بسته به انتخاب شما، ویژگی Spotlight با فید جدیدی برای شما ادغام می شود که ویدیوهای تمام صفحه را از رسانه ها و همچنین سازندگان به نمایش می گذارد.

این شرکت فاش کرد که هدف اصلی این طراحی مجدد این است که اسنپ چت را برای کاربرانی که اغلب برای محتوای ویدیویی به اینستاگرام مراجعه می کنند، در دسترس تر و جذاب تر کند. به گفته مدیر عامل اسنپ، این به ارتقای سازندگان اسنپ چت نیز کمک می کند. علاوه بر این، اسنپ با جمع کردن استوری‌ها و کشف ویدیو، قصد دارد از طریق برنامه اشتراک درآمد خود، کسب درآمد از محتوا را برای سازندگان بهبود بخشد.

دلیل اصلی این تغییر به دلیل تغییر در رفتار کاربر است. فیدهای جدید به آرامی شروع به انتشار خواهند کرد. آیا شما یک کاربر اسنپ چت هستید؟ آیا این فید جدید را دوست دارید یا آخرین؟ در نظرات به من اطلاع دهید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.