سامسونگ Odyssey OLED G8 و G9 را در اندازه‌های جدید معرفی کرد

در رویداد جاری گیمزکام 2024 در ایالات متحده، سامسونگ از مانیتورهای گیمینگ جدید Odyssey خود رونمایی کرد: Odyssey 3D، Odyssey OLED G8 و Odyssey OLED G9. Odyssey 3D اولین مانیتور بازی سه بعدی بدون عینک این شرکت است و می توانید در اینجا درباره آن بخوانید. Odyssey OLED G8 اکنون در یک اندازه جدید عرضه می شود، در حالی که Odyssey OLED G9 دارای نسخه ای است که Smart Hub ندارد.

سامسونگ مانیتورهای گیمینگ Odyssey OLED G8 و Odyssey OLED G9 را گسترش می دهد

سامسونگ از Odyssey OLED G8 (G85SD) در Gamescom 2024 رونمایی کرد. این صفحه نمایش منحنی 34 اینچی QD-OLED با نسبت تصویر فوق عریض 21:9 و انحنای 1800R دارد. رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل، نرخ رفرش متغیر 175 هرتز، زمان پاسخگویی خاکستری به خاکستری 0.03 ثانیه و AMD FreeSync Premium Pro برای بازی های بدون پارگی دارد.

مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey OLED G8 - چیکاو

همچنین دارای Samsung Gaming Hub و Samsung Smart Hub است. این بدان معناست که مانیتور بازی سیستم عامل Tizen را اجرا می کند، بنابراین می توانید از آن به عنوان یک تلویزیون هوشمند برای پخش فیلم، موسیقی و برنامه های تلویزیونی با استفاده از برنامه هایی مانند Apple Music، Apple TV، Disney+، Netflix، Prime Video و YouTube استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از AirPlay 2، Miracast یا Smart View صفحه لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تلفن هوشمند یا تبلت خود را به مانیتور منعکس کنید.

با استفاده از Gaming Hub سامسونگ، می‌توانید بازی‌ها را مستقیماً از فضای ابری پخش کنید. Samsung Gaming Hub دارای Amazon Luna، Microsoft Xbox Cloud، Nvidia GeForce Now و Utomik است. به همراه یک کنترل از راه دور ارائه می شود، بنابراین می توانید از ویژگی های هوشمند آن بدون لپ تاپ یا رایانه شخصی استفاده کنید.

Odyssey OLED G9 دو نوع دارد: G93SD و G95SD. هر دو نسخه دارای صفحه نمایش 49 اینچی QD-OLED با وضوح دوگانه QHD (5120 در 1440 پیکسل)، نسبت تصویر فوق عریض 32:9 و انحنای 1800R هستند. آنها دارای نرخ نوسازی متغیر 240 هرتز (با AMD FreeSync Premium Pro) و زمان پاسخگویی 0.03 میلی ثانیه هستند.

G95SD دارای Gaming Hub و Smart Hub است، بنابراین می‌توانید بازی‌ها، فیلم‌ها، موسیقی و برنامه‌های تلویزیونی را پخش کنید. همچنین می‌توانید دستگاه‌های خانه هوشمند را با استفاده از برنامه SmartThings کنترل کنید یا با استفاده از AirPlay 2، Miracast و Smart View، صفحه لپ‌تاپ یا تلفن خود را به صورت بی‌سیم بازتاب دهید، بسته به مدل دستگاهتان.

G93SD فاقد ویژگی‌های Gaming Hub و Smart Hub سامسونگ است. همه این مانیتورهای بازی Odyssey دارای Samsung OLED Safeguard، الگوریتمی که از سوختن پیکسل ها جلوگیری می کند، و OLED Glare Free، پوششی روی صفحه نمایش که تابش خیره کننده و بازتاب نور را به حداقل می رساند، دارند. تلویزیون OLED پرچمدار سامسونگ S95D نیز دارای این روکش مات است. آنها همچنین دارای نور RGB در پشت و تعداد زیادی پورت هستند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.