نرم افزار تلویزیون هوشمند تایزن سامسونگ خود را برای آخرین ویژگی ها به روز نگه دارید

تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ به‌جای نرم‌افزار Android و One UI از سیستم‌عامل اختصاصی تایزن این شرکت استفاده می‌کنند، اما آن‌ها نیز به‌روزرسانی‌های سیستم‌افزاری مشابه گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی را دریافت می‌کنند.

به روز رسانی سیستم عامل تایزن می تواند امنیت را بهبود بخشد، ویژگی های جدیدی اضافه کند یا حتی طراحی رابط کاربری را تغییر دهد. یک تلویزیون سامسونگ که دارای نرم افزار 2023 است، تجربه متفاوتی نسبت به مدل قدیمی چند سال قبل ارائه می دهد.

و در صورتی که اخبار را از دست دادید، نسخه جدید 2024 تایزن پیشرفت‌های متعددی را در رابط کاربری و نوار بازی، ادغام بهتر با حساب سامسونگ و تنظیمات برگزیده و موارد دیگر به ارمغان می‌آورد.

نحوه به روز رسانی سیستم عامل تلویزیون سامسونگ

نیازی به گفتن نیست، اگر می خواهید از ویژگی های جدید سیستم عامل تایزن در تلویزیون خود به هنگام در دسترس شدن آنها استفاده کنید، باید سفت افزار را به روز نگه دارید. در اینجا نحوه بررسی اینکه آیا به‌روزرسانی‌های جدید در دسترس هستند، آمده است. این مراحل باید با اکثر مدل های تلویزیون هوشمند سامسونگ کار کنند.

ابتدا از ریموت برای دسترسی به صفحه تنظیمات استفاده کنید. سپس به «پشتیبانی» بروید و به «به‌روزرسانی نرم‌افزار» دسترسی پیدا کنید. در نهایت، روی گزینه Update Now ضربه بزنید تا بررسی کنید که آیا نسخه‌های جدید سیستم عامل Tizen در دسترس هستند یا خیر.

بسته به مدل تلویزیون و نسخه سیستم عامل، ممکن است گزینه فعال کردن «به‌روزرسانی خودکار» را نیز داشته باشید. اما مشابه گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی، این به‌روزرسانی خودکار دائماً اجرا نمی‌شود، بنابراین بررسی به‌روزرسانی‌های جدید میان‌افزار به صورت دستی می‌تواند به طور بالقوه به شما امکان دسترسی زودتر به نسخه جدید تایزن را بدهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.