سامسونگ امسال نسبت به سال گذشته گوشی های بیشتری به فروش رسانده است

سامسونگ توانسته تاج و تخت خود را در بازار جهانی گوشی های هوشمند حفظ کند. علیرغم افزایش رقابت اپل و برندهای چینی، این شرکت کره جنوبی نسبت به سال گذشته گوشی های بیشتری فروخته و در رتبه اول قرار گرفته است.

سامسونگ در سه ماهه دوم سال 2024 بزرگترین برند گوشی هوشمند جهان بود

بر اساس گزارشی از شرکت تحقیقات بازار IDC، سامسونگ بزرگترین برند گوشی های هوشمند در جهان از نظر عرضه است. این شرکت کره جنوبی در سه ماهه دوم (آوریل تا ژوئن) سال 2024، 53.9 میلیون گوشی هوشمند را به فروش رساند و 18.9 درصد از بازار را به خود اختصاص داد. محموله های آن نسبت به سه ماهه دوم سال گذشته 0.7 درصد رشد داشته است.

سری گلکسی اس 24 فروش بسیار خوبی داشت و سامسونگ امیدوار است که گوشی های تاشوی جدیدش، گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6، در دوره پیش خرید عملکرد خوبی داشته باشند.

پنج برند برتر گوشی هوشمند Q2 2024 Samsung IDC - چیکاو

اپل پس از فروش 45.2 میلیون آیفون و تصاحب 15.8 درصد از بازار جهانی گوشی های هوشمند در رتبه دوم این لیست قرار دارد. محموله های این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.5 درصد افزایش داشته است. در حالی که این شرکت در سه ماهه سوم سال گذشته از سامسونگ پیشی گرفت، نتوانست به روند رویایی خود ادامه دهد.

شیائومی در همان دوره سومین برند بزرگ گوشی هوشمند جهان بود. این شرکت چینی 42.3 میلیون گوشی هوشمند فروخته و توانست 14.8 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد. این یک افزایش جدی 27.4 درصدی از نظر حمل و نقل در مقایسه با ارقام سال گذشته است.

Vivo نیز در بهبود محموله ها و سهم بازار خود بسیار خوب عمل کرد. 25.9 میلیون گوشی هوشمند فروخته و 9.1 درصد از بازار را به خود اختصاص داد. که نسبت به سه ماهه دوم سال گذشته 21.9 درصد بهبود داشته است.

OPPO در سه ماهه دوم سال جاری 25.8 میلیون گوشی هوشمند فروخته و 9 درصد از سهم بازار جهانی را به خود اختصاص داده است. این افزایش 1.8 درصدی در محموله ها نسبت به سال گذشته است.

به طور کلی، بازار جهانی گوشی های هوشمند نسبت به سال گذشته 6.5 درصد رشد داشته است و شیائومی و ویوو بیشترین سود را کسب کرده اند. سامسونگ با اختلاف سه امتیازی بین آن و اپل بسیار در صدر قرار دارد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.