سرعت شارژ و ظرفیت باتری گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 چقدر است؟

گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6، جدیدترین گوشی‌های تاشو پرچم‌دار سامسونگ، نسبت به نسل‌های قبلی خود چندین به‌روزرسانی را به همراه دارند. اما همه چیز بهبود نیافته یا بهتر نشده است و یکی از نمونه های آن سرعت شارژ است.

سرعت شارژ تاشو های گلکسی تا 25 وات است

گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کنند. این همان Fold 5 و Flip 5 است. طبق معمول، باید شارژر را جداگانه خریداری کنید. جعبه فقط شامل یک کابل USB 3A، به همراه پین خروج سیم کارت و راهنمای شروع سریع است.

با شارژر 25 واتی و کابل USB 3 آمپر، این دو تاشو می‌توانند در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ شوند. این رقم برای زمانی است که شارژ دستگاه‌ها 0% است. در صورت استفاده همزمان از تلفن ها، به طور طبیعی شارژ کندتر می شود.

گلکسی Z Flip 6 و Fold 6 همچنین از شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس (که سامسونگ آن را Wireless PowerShare می نامد) پشتیبانی می کند. آن ها نیز ارتقاء نیافته اند. حداکثر شارژ بی‌سیم 15 وات است، در حالی که شارژ بی‌سیم معکوس در 4.5 وات انجام می‌شود.

گلکسی زد فلیپ 6 نسبت به نسل قبلی خود باتری بزرگتری دارد

ظرفیت باتری، فقط در Galaxy Z Flip 6 افزایش یافته است. Flip جدید دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است. این افزایش 300 میلی آمپر ساعتی نسبت به دو مدل قبلی است و با ظرفیت باتری گلکسی اس 24 مطابقت دارد. باتری نیز به لطف سیستم خنک کننده اتاق بخار در مدل جدید خنک تر می ماند.

گلکسی زد فولد 6 از همان باتری 4400 میلی آمپر ساعتی Z Fold 3، Z Fold 4 و Z Fold 5 استفاده می کند. تراشه اسنپدراگون کارآمدتر زیر کاپوت آن ممکن است باعث افزایش عمر باتری شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.