آیفون 16 پرو به شارژ سیمی 40 واتی و شارژ بی سیم 20 واتی MagSafe مجهز می شود

آخرین شایعات منتشر شده از چین نشان می دهد که آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس بهبودهایی در نرخ شارژ خود خواهند دید. در حالی که آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس می توانند با استفاده از کابل تا 27 وات و با استفاده از شارژ بی سیم MagSafe تا 15 وات برسند، مدل های امسال ظاهرا همه چیز را فراتر خواهند برد.

آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس ظاهراً از شارژ سیمی 40 واتی و شارژ بی سیم 20 واتی MagSafe پشتیبانی می کنند. البته این نرخ‌ها حداکثر هستند و برای مدت طولانی در طول فرآیند شارژ به دست نمی‌آیند.

اگر این اتفاق بیفتد خوب است که شاهد افزایش نرخ شارژ اپل تا حدودی باشیم – هنوز با اوج 120 وات سیمی و 50 واتی بی سیم شرکت های چینی بسیار فاصله دارد، اما در حال پیشرفت است.

یک شایعه از حدود یک سال پیش قبلاً ادعا می کرد که آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس این پیشرفت های دقیق را در شارژ خواهند داشت و همچنین از فناوری باتری انباشته استفاده می کنند که ظرفیت های بالاتر و طول عمر بیشتری را ممکن می کند.

آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس طبق روال معمول در ماه سپتامبر در کنار آیفون 16 و آیفون 16 پلاس توسط اپل رونمایی خواهند شد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.