Google Keep یادداشت‌های دو حساب مختلف را در کنار هم نشان می دهد

سال گذشته، گوگل برنامه Keep را برای اندروید به‌روزرسانی کرد تا به شما امکان دهد دو نمونه از برنامه را در یک راه‌اندازی پنجره تقسیم‌شده در دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ، مانند Galaxy Tab باز کنید، که به شما امکان می‌دهد به دو یادداشت مختلف در کنار یکدیگر دسترسی داشته باشید.

اکنون، این شرکت با اجازه دادن به شما برای دسترسی به دو حساب مختلف در دو پنجره مختلف Google Keep، این عملکرد را بهبود می بخشد، که به شما کمک می کند بهره وری بیشتری داشته باشید.

گوگل در یک پست وبلاگی اعلام کرد که اپلیکیشن Keep برای اندروید اکنون به شما امکان می‌دهد دو حساب مختلف را در دو نمونه از برنامه به طور همزمان در دستگاه‌های با صفحه‌نمایش بزرگ باز کنید. بنابراین، می توانید یک حساب کاری در پنجره سمت چپ و یک حساب شخصی در پنجره سمت راست داشته باشید و در دو پنجره به دو یادداشت مختلف دسترسی داشته باشید.

گوگل می‌گوید این ویژگی «بینش بهتری را در مورد یادداشت‌های شما ایجاد می‌کند و راه‌های بیشتری برای کار، نمایش و سازمان‌دهی محتوای خود در چندین حساب در اختیار شما قرار می‌دهد». شروع به استفاده از این ویژگی برای «همه مشتریان Google Workspace، مشترکین فردی Workspace و کاربران با حساب‌های شخصی Google» در دسترس است.

گوگل می تواند این ویژگی را با به روز رسانی برنامه ارائه دهد. بنابراین، برای دریافت آن، برنامه Keep را به آخرین نسخه به روز کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.