آیا گلکسی واچ اولترا با گلکسی واچ 7 پرو عرضه می شود؟

انتظار می‌رود سامسونگ ماه آینده دو گوشی هوشمند تاشو، دو هدفون بی‌سیم و حداقل دو ساعت هوشمند جدید عرضه کند. تقریباً مطمئن است که این شرکت اولین ساعت هوشمند اولترا خود را عرضه خواهد کرد، اما آیا گلکسی واچ 7 پرو نیز به آن خواهد پیوست؟

ما یک پیام تبلیغاتی از فروشگاه تجربه سامسونگ در هند دریافت کرده‌ایم که نشان می‌دهد مصرف‌کنندگان در هند اکنون می‌توانند Galaxy Z Flip 6، Galaxy Z Fold 6، Galaxy Watch 7 و Galaxy Watch 7 Pro را از قبل رزرو کنند. در حالی که این پیام به گلکسی واچ 7 پرو اشاره می کند، ما فکر می کنیم که ممکن است اشتباه باشد و در واقع منظور آنها Galaxy Watch Ultra است.

به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد دو ساعت هوشمند عرضه کند و ممکن است جایی برای Galaxy Watch 7 Classic یا Galaxy Watch 7 Pro نباشد. Galaxy Watch 7 و Galaxy Watch Ultra ممکن است تنها دو ساعت جدیدی باشند که سامسونگ در رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود در 10 جولای 2024 رونمایی خواهد کرد.

طبق گزارش ها، گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا دارای صفحه نمایش AMOLED دایره ای با روشنایی بالاتر، رتبه IP68، پردازنده 3 نانومتری Exynos W1000 و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود. آنها همچنین دارای شارژ بی سیم 10 واتی و نرم افزار One UI 6 Watch مبتنی بر Wear OS 5 با ویژگی های Galaxy AI خواهند بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.