احتمالا گوشی تاشوی سری نوا هواوی در اوایل ماه آینده عرضه شود

پیش از این گزارش شده بود که هواوی در حال کار بر روی یک گوشی تاشو با برند Nova است. اکنون بر اساس گزارشی از “Science and Technology Innovation Board Daily”، افرادی که با این توسعه آشنا هستند وجود این گوشی را تایید کرده اند.

بر اساس گزارش ها، پیش از این قرار بود این گوشی در ماه گذشته عرضه شود، اما بنا به دلایلی عرضه آن به تعویق افتاد. حالا خودی های هواوی فاش کرده اند که هواوی گوشی تاشو با برند Nova را در اوایل آگوست سال جاری عرضه خواهد کرد. از آنجایی که به معرفی محصول جدید نزدیک می شویم، بیایید ویژگی های آن را بررسی کنیم.

صفحه‌نمایش گوشی‌های تاشوی سری Nova نسبت به Pocket 2 ارتقاء یافته است

اگر صحبت از قیمت گذاری شد، باید بگوییم که قیمت این گوشی از مدل های قبلی این سری بالاتر خواهد بود. با این حال، از آنجایی که گوشی جدید تاشو بخشی از سری نوا خواهد بود، نسبتاً مقرون به صرفه تر از دستگاه های سری جیبی است.

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد مشخصات داخلی دستگاه در دست نیست، می‌توانیم ایده‌ای از Huawei Pocket 2 که در فوریه سال جاری عرضه شد، داشته باشیم.

این گوشی یک دوربین پشتی چهارگانه (50 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل) در پشت به همراه یک صفحه نمایش خارجی دایره ای در دو حلقه دایره ای ارائه می دهد. دوربین 8 مگاپیکسلی یک تله فوتو 3 برابر با دیافراگم f/2.4 و OIS است.

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، گفته می‌شود که این تلفن دارای چیپست داخلی Kirin 9000s است که از اتصال ماهواره‌ای دو طرفه نیز پشتیبانی می‌کند. یک باتری 4520 میلی آمپری در داخل آن وجود دارد که از شارژ سریع سیمی 66 واتی + شارژ سریع بی سیم 40 واتی پشتیبانی می کند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.