اپراتور هلندی تاریخ 10 جولای را برای Galaxy Unpacked 2024 دوباره تأیید کرد

در ماه فوریه، ما در چیکاو درباره رویداد بعدی Galaxy Unpacked 2024 و زمانی که سامسونگ احتمالا میزبان آن خواهد بود، صحبت کردیم. ما تایید کردیم که Unpacked باید در 10 جولای برگزار شود، و این هنوز تغییر نکرده است. برعکس، هر چه به تاریخ مذکور نزدیک‌تر می‌شویم، قطعیت آن بیشتر می‌شود.

همان تاریخ 10 ژوئیه اکنون در بنر رسمی Galaxy Unpacked که در اوایل وب سایت یک اپراتور هلندی (از طریق Tweakers) منتشر شده است، ظاهر شده است.

بنر، که در زیر مشاهده می شود، یک پیشنهاد اولیه و فرصتی برای برنده شدن یک بلندگوی Harman Kardon از mobiel.nl را تبلیغ می کند. ظاهراً طراحی رسمی دارد که نشان‌واره ستاره‌ای Galaxy AI را در بر می‌گیرد و به دستگاه‌های تاشو اشاره می‌کند.

البته انتظار می‌رود سامسونگ حداقل دو گوشی تاشو جدید را در رویداد Unpacked بعدی در 10 جولای معرفی کند، از جمله Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6. این گوشی‌های تاشو ستاره نمایشگاه علاقه‌مندان به گوشی خواهند بود. اما دستگاه های هیجان انگیز دیگری در صحنه بزرگ به آنها ملحق خواهند شد.

Galaxy Unpacked کجا میزبانی می شود؟

جای تعجب نیست که این بنر تأیید می کند که رویداد Galaxy Unpacked به صورت آنلاین از طریق وب سایت سامسونگ پخش می شود. و ما می توانیم مطمئن باشیم که از طریق YouTube نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

در مورد مکان رویداد، بنر هیچ اشاره‌ای ندارد، اما همه شواهد تا کنون نشان می‌دهند که پاریس مکان اصلی رویداد است. با توجه به اینکه المپیک نزدیک است و سامسونگ شریک رسمی المپیک است، این کاملا مناسب برای Unpacked امسال است.

به غیر از گلکسی زد فلیپ 6 و فولد 6، انتظار می رود سامسونگ گلکسی واچ 7 و واچ اولترا و همچنین هدفون های جدید Buds 3 و گلکسی رینگ جدید را معرفی کند.

Galaxy Ring اولین دستگاه سامسونگ در نوع خود است و به طرفداران Samsung Health جایگزینی برای استفاده از ساعت های هوشمند برای ردیابی فعالیت های تناسب اندام و الگوهای خواب می دهد. سامسونگ آن را در MWC مورد تمسخر قرار داد و هیجان زیادی در اطراف این دسته دستگاه های جدید ایجاد شده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.