گلکسی S25 و گلکسی S25 پلاس ارتقاء دوربین Ultra را دریافت نخواهند کرد

اگر در نظر دارید سال آینده برای ارتقای دوربین احتمالی به گلکسی S25 ارتقا دهید، ممکن است مجبور باشید به نوع Ultra نگاه کنید. گزارش جدیدی برخی از مشخصات دوربین گلکسی اس 25 را فاش کرده است.

به نظر می‌رسد که مدل‌های پایه و پلاس در خط تولید، به‌روزرسانی‌های دوربین مشابه Galaxy S25 Ultra را دریافت نخواهند کرد.

برخی از مشخصات دوربین گلکسی اس 25 فاش شده است

در حالی که نیم سال دیگر از عرضه سری گلکسی اس 25 باقی مانده است، برخی از مشخصات دوربین آن قبلا فاش شده است. طبق گزارشی از دوستان ما در GalaxyClub، گلکسی اس 25 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. در جلو، گوشی هوشمند آینده از همان دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 و گلکسی اس 24 استفاده خواهد کرد.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز برای گلکسی اس 25 پلاس استفاده خواهند شد. بنابراین، اگر می خواهید یک دوربین ارتقا یافته در مقایسه با گلکسی اس 23 یا گلکسی اس 24 خود داشته باشید، ممکن است مجبور شوید به گلکسی اس 25 اولترا ارتقا دهید، که انتظار می رود دوربین پشتی اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با 3x داشته باشد. زوم اپتیکال و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر.

شایعه شده است که گلکسی اس 25، گلکسی اس 25 پلاس و گلکسی اس 25 اولترا دارای تراشه اگزینوس 2500 در اکثر بازارها و پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 در چین و ایالات متحده هستند.

با این حال، گزارش اخیر تحلیلگر Ming-Chi Kuo ادعا کرد که Samsung Foundry در تولید انبوه Exynos 2500 با مشکلات مربوط به بازده مواجه است، بنابراین سامسونگ احتمالاً از تراشه Snapdragon 8 Gen 4 در همه کشورها استفاده خواهد کرد.

هر سه گوشی احتمالاً نرم‌افزار One UI 7.1 مبتنی بر اندروید 15 را اجرا خواهند کرد و هفت سال سیستم‌عامل اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت خواهند کرد. سامسونگ همچنین می تواند چندین ویژگی جدید Galaxy AI را با این گوشی های آینده به ارمغان بیاورد.

طبق گزارش ها، هر سه گوشی آینده ظرفیت باتری مشابهی با مدل های قبلی خود خواهند داشت. بنابراین، گلکسی اس 25 احتمالا دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود، در حالی که گلکسی اس 25 پلاس و گلکسی اس 25 اولترا به ترتیب به باتری 4900 میلی آمپر ساعتی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهند شد.

جزئیات بیشتری از این گوشی ها احتمالا در ماه های آینده فاش خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.