بهبود گسترده پیام رسانی بین گوشی های گلکسی و آیفون با RCS از طریق iOS 18

ساعاتی پیش اپل از iOS 18 رونمایی کرد که ده ها ویژگی جدید را برای آیفون ها به ارمغان می آورد. تمرکز این شرکت بر روی ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت سفارشی‌سازی رابط کاربری است. با این حال، یکی از ویژگی‌های مهم مانند Rich Communication Services (RCS) تنها دو ثانیه زمان پخش در طول سخنرانی WWDC 2024 اپل داشت.

ویژگی RCS iOS 18 تجربه پیام رسانی بین آیفون و دستگاه های گلکسی را به طور گسترده ای بهبود می بخشد

اوایل سال جاری، اپل اعلام کرد که RCS را در اواخر امسال به آیفون‌ها خواهد آورد. در جریان رویداد WWDC 2024، این شرکت اعلام کرد که iOS 18 دارای RCS در برنامه پیام‌های سهام است.

اگرچه حباب‌های سبز را از برنامه پیام‌ها ناپدید نمی‌کند، اما ویژگی‌های پیام‌رسانی مدرن از جمله چت گروهی، اشتراک‌گذاری تصویر و ویدیو با وضوح بالا، رسید خواندن، نشانگرهای تایپ و پیام‌های صوتی هنگام مکالمه با کاربران اندروید را به همراه خواهد داشت.

iOS 18 در پاییز امسال برای آیفون ها عرضه می شود. بنابراین، می‌توانید هنگام ارسال پیامک به دوستی که از آیفون استفاده می‌کند، ویژگی‌های پیام‌رسان مدرن را در تلفن گلکسی خود داشته باشید.

بنابراین، این تجربه را هم برای شما و هم برای دوستتان بهبود می بخشد. اپل از RCS Universal Profile 2.4 برای iOS 18 استفاده خواهد کرد.

کاربران آیفون پیام های کاربران اندروید را در حباب های سبز رنگ در اپلیکیشن Messages مشاهده خواهند کرد. با این حال، تگ «پیام متنی • RCS» را در داخل فیلد متن نمایش می‌دهد تا به کاربران آیفون اطلاع دهد که آیا می‌توانند به RCS دسترسی داشته باشند یا خیر.

یکی از مواردی که در RCS Universal Profile 2.4 وجود ندارد، رمزگذاری سرتاسر است، بنابراین کاربران آیفون از سطح امنیت کاربران اندرویدی از طریق Google Messages برخوردار نخواهند بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.