گلکسی A52 مدیر عامل تلگرام نتوانست گرمای دبی را تحمل کند

معمولاً، مردم گوشی‌های هوشمند میان‌رده سامسونگ را به خاطر هزینه‌های بیش از حد برای چیزی که ارائه می‌کنند سرزنش می‌کنند. با این حال، چند گوشی میان رده از این برند وجود داشته اند که مجموعه ای عالی از ویژگی ها را نسبت به قیمت خود ارائه می دهند. گلکسی A52 یکی از آنهاست و به همین دلیل افراد زیادی آن را خریدند. با این حال.

ما نمی دانستیم که گلکسی A52 آنقدر مغناطیسی است که حتی مدیران عامل شرکت های بزرگ آن را می خریدند.

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام فاش کرد که در دو سال گذشته از گلکسی A52 استفاده کرده است. به گفته وی، او این گوشی هوشمند را به این دلیل انتخاب کرده است که «یکی از پرکاربردترین گوشی‌ها در میان کاربران تلگرام» است و «می‌خواسته تجربه آن‌ها را درک کند تا به آنها خدمات بهتری ارائه دهد».

تا اینجای کار خوب است. با این حال، آنچه او پس از آن فاش کرد برای کاربران سامسونگ و گلکسی A52 بسیار نگران کننده است.

در این پست، پاول فاش کرد که همانطور که در تصویر بالا می بینید، پنل پشتی گلکسی A52 او به دلیل گرمای دبی از گوشی جدا شده است. دقیقاً کلمات او این بود: “قفل تلفن من در اثر گرمای دبی “باز شد”. دبی واقعاً خیلی گرم است. با این حال، کیفیت ساخت یک گوشی هوشمند باید آنقدر خوب باشد که در چنین گرمایی باز نشود. متأسفانه، گلکسی A52 نمی تواند این شکنجه را تحمل کند.

با این اوصاف، مدیر عامل تلگرام می گوید که اکنون باید به یک گوشی هوشمند جدید ارتقاء دهد. جالب است که ببینیم او این بار سراغ کدام گوشی می رود. اگر او یک بار دیگر به سراغ گوشی هوشمند سامسونگ برود، تعجب خواهیم کرد.

پست Pavel حاکی از آن است که گلکسی A52 یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند بوده است زیرا یکی از پرکاربردترین گوشی‌ها در میان کاربران تلگرام بوده است. با این حال، همچنین نشان می دهد که گلکسی A52 آنطور که بسیاری از ما فکر می کردیم ساخته نشده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.