به زودی می توانید استوری های اینستاگرام را در واتساپ به اشتراک بگذارید

در دنیای شلوغ رسانه های اجتماعی، ارتباط با دوستان و در جریان ماندن به بخش مهمی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است. اینستاگرام متا یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی است که به ما کمک می کند تا با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشیم.

در اقدامی که می‌تواند نحوه اشتراک‌گذاری لحظات کاربران در پلتفرم‌ها را تغییر دهد، ظاهراً اینستاگرام در حال کار بر روی ویژگی است که به استوری اجازه می‌دهد مستقیماً در واتساپ پست شود.

از آنجایی که اینستاگرام و واتساپ هر دو متعلق به متا هستند، این قابلیت یک گام استراتژیک به سمت ایجاد یک اکوسیستم دیجیتالی بهم پیوسته تر است. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد این ویژگی بالقوه بدانید.

محقق اپلیکیشن الساندرو پالوزی در X (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) فاش کرد که اینستاگرام در حال کار بر روی توانایی ارسال استوری‌ها به واتساپ است.

شما می‌توانید استوری‌های اینستاگرام خود را در فیس‌بوک ارسال کنید و دامنه مخاطبان بالقوه خود را افزایش دهید. با اضافه شدن آتی واتساپ، که احتمالاً شامل ارسال مستقیم به وضعیت WhatsApp (معادل استوری آن) می شود، راه های بیشتری برای به اشتراک گذاری آسان محتوای خود با مخاطبان گسترده تری خواهید داشت.

به نظر من، امکان ارسال استوری های اینستاگرام به واتساپ می تواند مزایای قابل توجهی داشته باشد. احتمالاً روند اشتراک‌گذاری محتوا را ساده‌تر می‌کند و با حذف نیاز به ارسال جداگانه در هر پلتفرم، در زمان و تلاش صرفه‌جویی می‌کند. این ویژگی می تواند دسترسی به محتوا را افزایش دهد و به کاربران این امکان را می دهد که با مخاطبان بیشتری در هر دو برنامه ارتباط برقرار کنند.

برای کسب‌وکارها و تأثیرگذاران، امکان ارسال استوری‌های اینستاگرام به واتساپ به احتمال زیاد راهی بی‌نقص برای حفظ تعامل و دیده شدن مداوم است.

ذکر این نکته ضروری است که وجود این ویژگی به طور رسمی توسط خود شرکت اعلام نشده است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.