ویندوز 11 بیلد 26231 ادغام هوش مصنوعی برای تصاویر نمایه را آزمایش می کند

ویندوز 11 بیلد 26231 با چندین پیشرفت جزئی، مانند دیالوگ‌های مدرن جدید و قابلیت ذخیره خودکار ضبط‌های صفحه، اکنون برای همه در کانال Canary در دسترس است. با این حال، هیجان انگیزترین ویژگی مربوط به تنظیمات عکس پروفایل هنوز در بیلد 26231 ویندوز 11 پنهان است.

همانطور که توسط PhantomOcean در X اشاره شده است، این ویژگی آینده اکنون با Wuild 26231 در دسترس است، اما هنوز پنهان است و ممکن است برای همه نشان داده نشود.

در آزمایش‌هایمان، مشاهده کردیم که تصاویر پروفایل مبتنی بر هوش مصنوعی به‌طور پیش‌فرض خاموش هستند. اگر به این ویژگی دسترسی دارید، گزینه جدید «اطلاعات شما» در بخش حساب‌ها در برنامه تنظیمات ظاهر می‌شود.

گزینه ویرایش عکس پروفایل جدید در برنامه تنظیمات ویندوز 11 - چیکاو

ما این گزینه جدید اضافه شده را بررسی کرده و متوجه شدیم که مایکروسافت چندین گزینه سفارشی سازی برای تصاویر نمایه و برخی جلوه های هوش مصنوعی اضافه کرده است.

می‌توانید از فیلترها روی عکس نمایه انتخاب‌شده استفاده کنید تا ظاهری متمایز به آن ببخشید. شش فیلتر برای انتخاب وجود دارد، مانند Nashville، Sutro، Style1977 و بیشتر.

فیلترهای عکس پروفایل در تنظیمات ویندوز 11 - چیکاو

می‌توانید عکس نمایه را بزرگ‌نمایی کنید یا آن را در جهت عقربه‌های ساعت یا خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. با این حال، مهمترین ویژگی این بخش جدید، سه افکت هوش مصنوعی داخلی است.

می‌توانید از آنها برای محو کردن پس‌زمینه، افزایش وضوح تصویر و اعمال نور پرتره استفاده کنید.

با این حال، این ویژگی در مراحل آزمایشی است و هنگام تنظیم و ذخیره تغییرات متوجه سکسکه خواهید شد. مایکروسافت زمانی که این ویژگی را در بیلدهای اینسایدر آینده منتشر کند، این مشکل را برطرف خواهد کرد.

سایر پیشرفت ها در بیلد 26231

  • دکمه کپی در Windows Share

وقتی سعی می‌کنید فایل‌ها را با استفاده از منوی اشتراک‌گذاری به اشتراک بگذارید، یک دکمه جدید «کپی» در کنار نام فایل مشاهده خواهید کرد. این دکمه به شما امکان می دهد فایل انتخاب شده را در کلیپ بورد کپی کنید.

با این حال، می توانید این کار را با کلیک راست روی فایل و انتخاب “کپی” در منوی زمینه نیز انجام دهید.

  • کادرهای محاوره ای به روز شده

این به‌روزرسانی جدید به‌طور رسمی کادرهای محاوره‌ای را برای گزینه‌های «تغییر نام رایانه شخصی» و «تغییر تاریخ و زمان» اضافه می‌کند و آن‌ها را با آخرین رابط کاربری ویندوز 11 تراز می‌کند.

قبلاً، کادرهای محاوره‌ای برچسب‌ها را دو بار تکرار می‌کردند و از طراحی ویندوز 8 استفاده می‌کردند که با فید ویندوز 11 مطابقت نداشت. ما خوشحالیم که مایکروسافت در تلاش است تا این ناهماهنگی‌ها را در نسخه جدید سیستم عامل برطرف کند.

  • ذخیره خودکار کلیپ ها در Snipping Tool

در حال حاضر، Snipping Tool به طور پیش‌فرض ضبط صفحه گرفته شده را ذخیره نمی‌کند. شما باید کلیپ ها را به صورت دستی ذخیره کنید. این با به روز رسانی امروز تغییر می کند.

اکنون پس از فعال کردن گزینه زیر در تنظیمات، Snipping Tool ضبط ضبط شده را به طور خودکار ذخیره می کند.

با یک بنر به شما هشدار می دهد که قابلیت ذخیره خودکار برای ضبط صفحه نمایش فعال است. تمام کلیپ ها در پوشه فیلم ها در رایانه شخصی شما ذخیره می شوند.

مایکروسافت همچنین اشکالات مربوط به آیکون‌های File Explorer را برطرف کرده و Task Manager را بهبود بخشیده است، که اکنون MT/s را به جای مگاهرتز برای سرعت حافظه DDR نمایش می‌دهد.

منبع windowslatest
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.