بهترین دوربین های مدار بسته خانگی را بشناسید

دوربین های مدار بسته جزء سیستم های امنیتی و حفاظتی به شمار می روند که می تواند به شما کمک کند تا منزل خود را از هرگونه تهدیدی محافظت کنید. با کمک دوربین مدار بسته به راحتی می توانید نگاهی به اتفاقاتی که در ورودی یا داخل منزلتان رخ می دهد بیندازید و در صورت لزوم بتوانید وضعیت را کنترل کنید. وجود دوربین مدار بسته در منازل به ویژه در این زمان های نامطمئن و متغیر بسیار اهمیت زیادی دارد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در کل، دوربین مدار بسته می تواند به شما احساس امنیت بیش تری بدهد و از ورود افراد غیر مجاز یا انجام دزدی در منزلتان جلوگیری نماید. بنابراین، خرید و نصب دوربین مدار بسته در منزل امری ضروری و حیاتی است که نباید نادیده گرفته شود. اما نباید در این مسئله بی احتیاطی کنید چرا که ممکن است مشکلات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. در نتیجه باید بهترین دوربین های مدار بسته خانگی را بشناسید، سپس بهترین و پرکاربرد ترین را تهیه کنید.

کدام دوربین مدار بسته برای منزل مناسب است؟

امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، دوربین های مدار بسته از امکانات و قابلیت های بسیاری برخوردار شده اند. این دوربین ها باید در نظر گرفته شوند تا بهترین دوربین مدار بسته برای خانه خود را انتخاب کنید. ویژگی هایی از قبیل قابلیت ضبط و ذخیره سازی اطلاعات، قابلیت دید در شب بسیار عالی، ضد آب بودن و …باید در دوربین مدار بسته به کار گرفته شده باشد. دوربین های مدار بسته هم در مدل دیجیتال و هم به صورت آنالوگ طراحی و ساخته شده اند که کاربرد های متناسب با خود را دارند. البته شکل ظاهری دوربین ها نیز متفاوت است که در موارد زیر به آن ها اشاره کردیم:

دوربین های مدار بسته بولت

اگر خانه شما دارای پارکینگ باشد برای افزایش امنیت و نگهداری درست از ماشین ها نصب دوربین مدار بسته مهم است. دوربین های مدار بسته بولت به خاطر شکل ظاهری که دارند (استوانه ای) گزینه مناسبی برای پارکینگ ها به شمار می روند. این مدل دوربین در معرض دید تمامی افراد بوده و اگر کسی قصد سرقت از پارکینگ شما را داشته باشد، با مشاهده این دوربین از کار خود منصرف می شود. البته ناگفته نماند که این مدل دوربین نه تنها در پارکینگ ها کاربرد دارد بلکه در سایر مکان هایی چون فرودگاه ها، مراکز آموزشی مانند مدارس، مجتمع های بزرگ همچون بیمارستان کاربرد دارد.

دوربین های مدار بسته دام

اکثر متخصصان هنگام معرفی انواع دوربین مدار بسته برای منازل دوربین مدار بسته مدل دام را معرفی می کنند. از آن جایی که دوربین نصب شده در منزل به صورت 24 ساعته یا در مدت طولانی استفاده خواهد شد، انتخاب این مدل مناسب است. دوربین های مدار بسته دام عمر طولانی داشته و به سادگی نمی توان شناسایی کرد که دوربین کدام نقطه را نظارت می کند. برای جلوگیری از هر اتفاق ناگواری پیشنهاد می شود در منزل خود و آسانسور های موجود دوربین های مدار بسته دام را نصب کنید.

دوربین های مدار بسته دید در شب

تمامی محیط ها از نور برخوردار نبوده و اکثرا تاریک می باشند، اما نیاز است تا امنیت آن جا را تامین کنیم. این مکان ها مانند انباری ها، پارکینگ ها و حتی منازل ممکن است گاهی اوقات تاریک یا از نور کم تری برخوردار باشند. بنابراین، در این جور محیط ها بهتر است دوربین های مدار بسته ای که قابلیت دید در شب دارند تهیه نمایید. دوربین های مدار بسته دید در شب برای مناطقی که نیاز دارند تا شبانه روز محافظت شوند مناسب هستند.

دوربین مدار بسته دید در شب

دوربین های مدار بسته C-Mount

مجتمع های مسکونی بزرگ که افراد زیادی را در خود جای داده است، به احتمال زیاد پارکینگ های بزرگی را نیز دارا هستند. این پارکینگ های بزرگ تنها توسط نگهبان قابل کنترل نیستند و ممکن است هر فرد غیر مجازی قصد ورود به آن جا را داشته باشد. دوربین های مدار بسته C-Mount، در این مکان ها کارایی منحصر به فردی دارند و با جدا شدن لنز ها و نظارت به فاصله 10 یا 12 متری امنیت پارکینگ ها را تضمین می کند. البته فقط در پارکینگ ها کاربرد ندارند بلکه در منزل خود نیز می توانید این دوربین را برای افزایش امنیت نصب و تنظیم کنید.

بهترین برند های شناخته شده دوربین مدار بسته خانگی

شرکت های مختلفی در این زمینه تلاش کردند تا برند خود را با استفاده از فناوری های بروز معرفی کنند. برند هایی چون داهوا، شیائومی، بوش، پاناسونیک، هایک ویژن، سامسونگ و غیره جزء برند هایی هستند که در بین کاربران محبوبیت زیادی بدست آورده اند.

دوربین مدار بسته داهوا، از برند های معتبری است که اکثر مشتریان برای ایجاد امنیت در منزل خود آن را سفارش می دهند. این دوربین در کنار کاربرد های خاص و ویژه خود مانند حسگر های CCD، PIR و .. قیمت مناسب تری نیز دارد. یکی دیگر از دوربین هایی که برای نصب در منزل درخواست بسیار کرده اند، دوربین مدار بسته شیائومی است. دوربین مدار بسته شیائومی، قابلیت اتصال به صورت بی سیم و با سیم را دارد و از حسگر هایی چون CMOS، PIR و CCD برخورد دار است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.