ویژگی Instant Slo-Mo گلکسی S24 از +HDR10 پشتیبانی می کند

سامسونگ در بسیاری از ویژگی‌های جدیدی که با سری گلکسی S24 معرفی شد از هوش مصنوعی استفاده کرده است، یکی از این ویژگی‌ها Instant Slow-Mo است. از زمان عرضه گلکسی اس 24، سامسونگ این ویژگی را با به روز رسانی های مداوم بهبود بخشیده است. اکنون به زودی از HDR10+ پشتیبانی خواهد شد.

ویژگی Instant Slo-Mo به زودی از ویدیوهای HDR10+ پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر، نمی‌توانید ویدیوهای HDR10+ را ویرایش کنید، آن‌ها را با استفاده از ویژگی Instant Slo-Mo به ویدیوهای حرکت آهسته تبدیل کنید و در قالب HDR10+ ذخیره کنید. همچنین هنگام ذخیره آن در SDR، محدوده دینامیکی ویدیو را از دست می دهید.

ناظر رسمی انجمن انجمن سامسونگ تایید کرد که این ویژگی در حال توسعه است و با به روز رسانی نرم افزار بعدی منتشر خواهد شد. با این حال، آن‌ها تایید نکردند که آیا با به‌روزرسانی نرم‌افزار معمولی بعدی عرضه می‌شود یا به‌روزرسانی One UI. به روز رسانی بعدی همچنین از ویدیوهای 480p پشتیبانی می کند.

ویژگی Instant Slo-Mo از هوش مصنوعی برای تولید فریم بر اساس فریم های فعلی در ویدیو استفاده می کند. سپس آن فریم‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را بین فریم‌های اصلی قرار می‌دهد تا هر ویدیوی معمولی را به یک ویدیوی حرکت آهسته تبدیل کند. پیش از این، از ویدئو با نسبت تصویر 1:1 پشتیبانی نمی کرد، اما سامسونگ با به روز رسانی نرم افزاری، از این نسبت تصویر پشتیبانی می کرد.

سامسونگ ویژگی Instant Slo-Mo را در گلکسی S24 معرفی کرد. بعداً، این شرکت اعلام کرد که این ویژگی برای برخی از گوشی‌های هوشمند قدیمی‌تر از جمله سری Galaxy S23، سری Galaxy Tab S9، Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 منتشر خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.