Wix چت ربات App Builder مجهز به هوش مصنوعی را راه اندازی کرد

Wix روز چهارشنبه یک چت ربات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای پلتفرم App Builder موبایل خود راه اندازی کرد. این شرکت توسعه‌دهنده پلتفرم بدون کد مبتنی بر ابر، ابزارهای هوش مصنوعی (AI) را تنها چند ماه پس از معرفی ابزار توسعه وب‌سایت خود با هوش مصنوعی به پلتفرم برنامه‌سازی خود معرفی کرد.

این پلتفرم نه تنها به کاربران اجازه می‌دهد تا یک برنامه مارک‌دار برای کسب‌وکارها ایجاد کنند، بلکه این برنامه را در فروشگاه App در iOS و فروشگاه Google Play اندروید نیز مستقر می‌کند.

کاربران همچنین می توانند به روز رسانی نسخه و ویژگی های جدید را از طریق آن منتشر کنند.

Wix برنامه‌ساز موبایل مجهز به هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرد که می‌تواند برنامه‌ها را با پیام‌های متنی ایجاد کند

در یک بیانیه مطبوعاتی، این شرکت اعلام کرد که تمام تجربه ساخت اپلیکیشن را برای کاربران خود خودکار می کند. این شرکت بدون کد قبلاً به کاربران اجازه می داد بدون نیاز به دانش توسعه نرم افزار باطن و فرانت اند برنامه بسازند و به آنها اجازه می داد تا با استفاده از ابزارهای آسان برای استفاده سفارشی کنند و یک فرانت اند بسازند و در عین حال بک اند را ایجاد کنند.

به عنوان بخشی از ارتقای خودکار ساخت اپلیکیشن، این شرکت با آسان‌تر کردن انتخاب ظاهر و ویژگی‌های مناسب برای برنامه‌های گوشی‌های هوشمند، این فرآیند را برای کاربران Wix ساده‌تر می‌کند. Wix این ابزار را “تجربه گفتگوی چت هوش مصنوعی” می نامد.

همانطور که از نام آن پیداست، یک چت بات وجود دارد که چندین سوال در مورد برنامه از کاربر می پرسد و بر اساس اطلاعات ارائه شده می تواند یک برنامه سفارشی ایجاد کند.

چگونه برنامه ساز Wix AI-Powered App Builder کار می کند؟

این فرآیند با گفتن اهداف و قصد ایجاد اپلیکیشن به هوش مصنوعی آغاز می شود. هنگامی که طرح‌بندی برنامه تلفن همراه را تأیید کرد، در مورد ویژگی‌هایی که کاربران در برنامه می‌خواهند سؤال می‌پرسد.

کاربران نیازی به ارائه اطلاعات به صورت فنی ندارند و فقط می توانند هدف را برجسته کنند. هوش مصنوعی همچنان می تواند آن اطلاعات را برای نشان دادن ویژگی های مرتبط پردازش کند. در این مرحله، کاربران می توانند یک لوگو برای اپلیکیشن آپلود کنند و سپس طرح نهایی تولید می شود.

در صورتی که کاربر ترجیح دهد تغییرات خاصی در برنامه ایجاد کند، همچنان ابزار ویرایش برای انجام این کار را خواهد داشت. Wix همچنین پس از ایجاد برنامه، پشتیبانی را برای کاربران خود گسترش می دهد.

همچنین می تواند برنامه را به فروشگاه گوگل پلی و اپ استور ارسال کند. پس از انتشار، این پلتفرم می‌تواند برای انتشار به‌روزرسانی‌های نسخه و ویژگی‌های جدید استفاده شود. این شرکت داشبوردی ارائه می دهد که از طریق آن کاربران می توانند تمام فعالیت های برنامه را نیز بررسی کنند.

پلتفرم و دسترسی به ربات چت هوش مصنوعی در حال حاضر برای مشترکین پولی App Builder در دسترس است. طبق وب سایت این شرکت، قیمت اشتراک از 99 دلار  در ماه شروع می شود.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.