سامسونگ مشکل قرار دادن دکمه “close all” را در Home Up برطرف می کند

برنامه Home Up سامسونگ، ماژولی برای برنامه Good Lock این شرکت، گزینه‌های بیشتری را برای سفارشی‌سازی صفحه اصلی، کشوی برنامه و پوشه‌ها بر روی آنهایی که One UI انجام می‌دهد، در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین به شما این امکان را می دهد که منوی اشتراک گذاری و چیدمان نحوه ظاهر شدن برنامه ها در منوی چندوظیفه ای را سفارشی کنید. در حالی که سایر ویژگی‌های Home Up کاملاً خوب کار می‌کنند، گزینه تغییر طرح‌بندی نحوه ظاهر شدن برنامه‌ها در منوی چند وظیفه‌ای مشکل دارد.

هنگامی که گزینه Vertical List را انتخاب می کنید، که برنامه ها را در لیست عمودی در منوی چند وظیفه ای نشان می دهد، دکمه “close all” روی لیست برنامه ها ظاهر می شود، که فشار دادن دکمه و انتخاب برنامه پشت آن را سخت می کند. بعلاوه، این چیدمان باعث می شود دکمه نامناسب به نظر برسد.

شما می توانید اسکرین شات های زیر را بررسی کنید تا واضح تر متوجه شوید که در مورد چه چیزی صحبت می کنیم.

خوب، سامسونگ این مشکل را پذیرفته و قول داده است که آن را برطرف کند.

در فروم انجمن سامسونگ برای کره، زمانی که کاربری از مشکلی که در بالا به آن اشاره کردیم شکایت کرد، یک ناظر در پلتفرم پاسخ داد که شرکت از این مشکل آگاه است و آن را با به‌روزرسانی برنامه برطرف خواهد کرد.

با این حال، آنها نگفتند که تعمیر چه زمانی خواهد رسید. تا آن زمان، عاقلانه است که از گزینه های دیگر طرح بندی برنامه استفاده کنید. چهار مورد وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید: List، Grid، Stack و Slim List.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.