Galaxy Z Flip 6 دوباره ظاهر می شود و ویژگی های باتری و اتصال را آشکار می کند

انتظار می رود سامسونگ در رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود در اوایل جولای از چندین دستگاه جدید رونمایی کند. یکی از این دستگاه‌ها Galaxy Z Flip 6 خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه پیشرفت‌های جزئی داشته باشد. برخی از باتری گلکسی زد فلیپ 6 و جزئیات مربوط به اتصال اکنون به بیرون درز کرده است.

باتری و اتصال Galaxy Z Flip 6 از طریق گواهی FCC فاش شد

یک دستگاه جدید سامسونگ با شماره مدل SM-F741B چند ساعت پیش (از طریق MySmartPrice) گواهی FCC را دریافت کرد. این نسخه جهانی Galaxy Z Flip 6 است. این سند جزئیات باتری، شارژ و اتصال گوشی را فاش کرده است.

طبق اطلاعات، دو باتری EB-BF741ABY (1097mAh) و EB-BF742ABY (2790mAh) دارد. هر دو باتری توسط ATL تولید می شوند و گزارش های قبلی نشان داده است که ظرفیت باتری ترکیبی آنها 3887 میلی آمپر ساعت است. این ظرفیت باتری اسمی گوشی است و ظرفیت عرضه شده آن احتمالاً 4000 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

قابلیت اتصال باتری سامسونگ گلکسی Z Flip 6 با گواهی FCC - چیکاوگواهی FCC گلکسی Z Flip 6 همچنین نشان می‌دهد که دارای GPS، 5G (باندهای میلی‌متری موج و زیر 6 گیگاهرتز)، Wi-Fi b/g/n/a/ac/ax (Wi-Fi 6)، بلوتوث و NFC است. این بدان معناست که تلفن تاشوی آینده سامسونگ از Wi-Fi 7 پشتیبانی نخواهد کرد، همانطور که قبلاً گزارش دادیم. شارژ آن با استفاده از شارژر EP-TA800، یک شارژر 25 واتی USB PD با PPS آزمایش شد.

مشخصات مورد انتظار Galaxy Z Flip 6

انتظار می رود گلکسی زد فلیپ 6 دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4، رم 8/12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128/256/512 گیگابایتی باشد. این نرم‌افزار One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 را اجرا می‌کند و هفت سال سیستم‌عامل اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت می‌کند.

احتمالاً به استفاده از صفحه‌نمایش‌هایی هم‌اندازه با مدل قبلی خود ادامه خواهد داد. بنابراین، انتظار می‌رود که این گوشی دارای یک صفحه نمایش پوششی 3.4 اینچی OLED و یک صفحه نمایش OLED تاشو با فرکانس 120 هرتز باشد. مشخص نیست که صفحه نمایش پوششی دارای نمایشگری با نرخ تازه سازی بالا باشد یا خیر. احتمالاً دارای رتبه IPX8، بلندگوهای استریو و حسگر اثرانگشت در کناری خواهد بود.

شایعه شده است که سامسونگ دوربین اصلی پشتی گلکسی زد فلیپ 6 را با رزولوشن 50 مگاپیکسلی به روز کرده است که نسبت به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی گلکسی زد فلیپ 5 ارتقا یافته است. دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی می توانند مانند مدل سال گذشته باقی بمانند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.