ظاهرا شیائومی Mix Flip در وب سایت IMEI مشاهده شد که راه اندازی جهانی را پیشنهاد می کند

گفته می شود شیائومی میکس فلیپ به عنوان اولین گوشی تاشوی تاشو از برند فناوری چینی در دست ساخت است. شیائومی هنوز وجود خود را تایید نکرده است، اما به نظر می رسد این برند در حال آماده شدن برای عرضه این گوشی در بازارهای جهانی خارج از چین است. فهرست ادعایی گوشی در پایگاه داده IMEI اعتبار بیشتری به این شایعه می‌افزاید. این بر روی پلت فرم گواهی با شماره مدل 2405CPX3DG مشاهده شد.

جزئیات کلیدی Mix Flip شیائومی در پایگاه داده IMEI مشاهده شد

Erencan Yılmaz (@erenylmaz075) شیائومی Mix Flip را در پایگاه داده IMEI با شماره مدل 2405CPX3DG مشاهده کرد. گفته می شود که “G” در شماره مدل به معنای “جهانی” است و این نشان دهنده در دسترس بودن گوشی در بازارهای بین المللی است.

در همین حال، نوع چینی Mix Flip با شماره مدل 2405CPX3DC گواهی شد.

اگر شایعات در مورد عرضه جهانی شیائومی میکس فلیپ صحت داشته باشند، رقابت جدیدی برای Galaxy Z Flip 5، Oppo Find N3 Flip، سری Razr 40 موتورولا و گوشی های بیشتر با نمایشگر عمودی ایجاد می شود.

گفته می شود که در بازارهای جهانی به استثنای هند و ژاپن رسمی خواهد شد. ورودی های قبلی در خط تولید تاشو شیائومی همگی در انحصار چین باقی مانده اند.

مشخصات شیائومی Mix Flip، قیمت (مورد انتظار)

پیش‌بینی می‌شود که شیائومی میکس فلیپ در سه ماهه سوم سال جاری در کنار شیائومی فولد 4 رسمی شود.

گفته می‌شود این گوشی دارای صفحه‌نمایش با وضوح 1.5K و باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. این گوشی می‌تواند از یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده کند و یک واحد دوربین دوگانه پشتی داشته باشد که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی OV50E و سنسور ثانویه 60 مگاپیکسلی OV60A با زوم اپتیکال 2 برابر است.

به احتمال زیاد از سنسور 32 مگاپیکسلی سلفی بهره خواهد برد. گفته می شود این گوشی از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.

طبق اطلاعات فاش شده قبلی، شیائومی Mix Flip قیمتی معادل 5999 یوان دارد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.