راه اندازی آنر مجیک V Flip برای 13 ژوئن؛ گزینه های رنگ، رم و تنظیمات ذخیره سازی آشکار شد

آنر مجیک وی فلیپ قرار است در این ماه وارد بازار چین شود. آنر از طریق وب سایت رسمی خود و Weibo، ورود اولین گوشی هوشمند تاشوی تاشو خود را تایید کرده است. این شرکت همچنین پذیرش پیش رزرو این گوشی را از طریق فروشگاه آنلاین رسمی خود در چین آغاز کرده است.

این گوشی در سه گزینه رنگی با حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم به صورت استاندارد عرضه می شود. علاوه بر این، Honor Magic V Flip ظاهراً در وب سایت گواهینامه اجباری چین (3C) ظاهر شده است. این لیست پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی را پیشنهاد می کند.

جزئیات معرفی Honor Magic V Flip

Honor Magic V Flip در 13 ژوئن ( 25 خرداد) راه اندازی می شود و این رویداد در ساعت 19:30 بعد از ظهر به وقت محلی (05:00 بعدازظهر IST) در چین برگزار می شود.

این شرکت طراحی و مشخصات تاشو را از طریق Weibo و یک صفحه فرود اختصاصی در وب سایت خود بررسی می کند. با صفحه نمایش پوششی بزرگتر و ماژول دوربین دایره ای دیده می شود. صفحه نمایش دور ماژول دوربین پیچیده شده است. تایید شده است که این گوشی در رنگ های سفید، صورتی و مشکی عرضه می شود.

آنر یک صفحه رزرو برای Honor Magic V Flip در وب سایت چینی خود قرار داده است. لیست تأیید می کند که در سه گزینه رم و حافظه ذخیره سازی – 12 + 256 گیگابایت، 12 + 512 گیگابایت و 12 گیگابایت + 1 ترابایت در دسترس خواهد بود. از طریق JD.com، Tmall و Honor Mall به فروش خواهد رسید. جزئیات در مورد در دسترس بودن جهانی آن هنوز در دست نیست.

همانطور که توسط Gizmochina گزارش شده است، یک گوشی هوشمند Honor با شماره مدل LRA-AN00 در سایت 3C ظاهر شده است که گمان می رود Honor Magic V Flip باشد. ظاهراً لیست 3C نشان می دهد که این تلفن هوشمند دارای شارژر HN-110600C00 / HW-110600C02 است که نشان دهنده پشتیبانی از شارژ تا 66 وات است.

گفته می شود Honor Magic V Flip دارای باتری دو سلولی 4500 میلی آمپر ساعتی و دوربین دوگانه عقب است. این گوشی می تواند به عنوان باریک ترین و سبک ترین گوشی تاشو به سبک تاشو معرفی شود.

 

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.