گوگل پیکسل 9 با تراشه Tensor G4 در AnTuTu امتیاز فوق العاده ای کسب کرد

گوگل به تازگی از Google Pixel 8a رونمایی کرده است و اکنون می شنویم که این شرکت در حال کار بر روی سری بعدی گوشی های هوشمند خود یعنی سری Pixel 9 است.

طبق سنت، شایعات و افشاگری ها راه خود را در اینترنت باز کرده اند. اکنون می شنویم که سری جدید پیکسل 9 گوگل می تواند از تراشه جدید Tensor G4 پشتیبانی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، همراه باشید.

انتظار می رود سری پیکسل 9 در اکتبر امسال عرضه شود. اما قبل از عرضه، یک فاش جدید نشان می دهد که گوگل از تراشه جدید Tensor G4 برای این سری گوشی های هوشمند استفاده خواهد کرد. بر اساس گزارش ها، تراشه جدید در مقایسه با نسل قبلی خود، عملکرد بهتر و پرقدرتی را ارائه می دهد. در یک سری از نشت ها، برخی از امتیازات بنچمارک چشمگیر این تراشه Tensor فاش شد.

طبق اطلاعات فاش شده توسط Rozetked، تراشه Tensor G4 به جای پیکربندی نه هسته‌ای در Tensor G3، دارای پیکربندی هشت هسته‌ای است. دارای یک هسته Cortex-X4 با فرکانس 3.1 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A720 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A520 با فرکانس 1.95 گیگاهرتز.

اگر به آن فکر کنیم، روی کاغذ اینها از نسخه قبلی پایین تر هستند. با این حال، امتیازات بنچمارک داستان متفاوتی را بیان می کند.

Tensor G4 امتیاز AnTuTu 1,071,616 را به دست آورد که بیشتر از امتیاز تقریباً 900,000 پیکسل 8 مجهز به Tensor G3 است. پیکسل 9 پرو امتیاز 1،148،452 را به دست آورد، در حالی که Pixel 9 Pro XL با امتیاز 1،176،410 در صدر جدول قرار گرفت. این بدان معناست که Tensor G4 قدرت بسیار بیشتری ارائه خواهد کرد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.